Aviseringar
Rensa alla

Varför funkar inte sexet?!


Thalazygirl:

Det kan ju inte ha och göra med att vi känner varandra så bra som vi gör, det måste ju vara nått annat, eller?

Ja, det har inte med det att göra. Men ni kan ju känna varandra på ett annat sätt, inte "rätt" sätt 😛


   
SvaraCitera

ja de är ju inte de lättaste å göra de om man få skratt anfall.men de är ju bara å fortsätta ändå.eller bor ni hemma så ni måste va diskreta


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Tror att ni kanske är lite för bekväma med varandra (om man nu kan vara det ens.. [surprised])

Tror tvärtom bäste herre.
Den intima situationen är främmande för dem och skapar osäkerhet.

Till TS: Vill ni verkligen ligga med varandra? Har ni pratat om det ordentligt?

Ibland drar sig två människor till varandra för att de finner trygghet och bekräftelse i det, men egentligen känner de ingen attraktion. Kan det vara så för er?


   
SvaraCitera

Fast det är väldigt skönt att kunna känna sig avslappnad och tillåten att skratta i sängen imo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Tror att ni kanske är lite för bekväma med varandra (om man nu kan vara det ens.. )

haha ja det är ju frågan om man kan det, känns mer som att det borde funka bättre när man är så bekväm med varandra, kunna släppa loss lite extra mycket liksom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

ja de är ju inte de lättaste å göra de om man få skratt anfall.men de är ju bara å fortsätta ändå.eller bor ni hemma så ni måste va diskreta

Nej vi skulle kunna ha sex i hela lägenheten om vi så ville och skrika för fullt haha, men det är ju seriöst sex vi försöker ha, vet inte om det kanske kan ha och göra lite med att vi driver lite smått med varandra och pratar mycket innan vi "kör" igång..


   
SvaraCitera

hur funka sexet om du har de med en annan kille då.en del ha ju inte bara en sex partner.funka de bättre då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Ibland drar sig två människor till varandra för att de finner trygghet och bekräftelse i det, men egentligen känner de ingen attraktion. Kan det vara så för er?

Har inte tänkt så långt, men du kan mycket väl ha rätt i det du säger... Dock så känner jag attraktion till han, och för det mesta hinner jag knappt sätta mig vid han innan han själv börjar och ska försöka sig på både det ena och det andra med mig, så det känns som att han också känner attraktion till mig... men så kan det ju också bara vara jag som hoppas på för mycket så jag bara tror att han känner attraktion till mig...


   
SvaraCitera

ok önska man hadde sådan tur som dig.fasst att man hadde en tjej kompis då.men man är ju så blyg


   
SvaraCitera

Trasigt sex är det värsta som finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

hur funka sexet om du har de med en annan kille då.en del ha ju inte bara en sex partner.funka de bättre då

Jadu, jag är inte den som letar efter nån att ligga med direkt eller den som har flera sexpartner samtidigt och jag minns inte ens senast jag hade sex med nån, förutom han jag skriver om då förstås, men det har nog hänt nån gång med en annan, men minns jag rätt var vi båda rätt så onyktra den gången så det hade ju med det att göra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

önska man hadde sådan tur som dig.fasst att man hadde en tjej kompis då.men man är ju så blyg

En bra tjejkompis att även kunna ligga med eller en som man känner sig så stygg och säker med? Eller du kanske menade båda haha (:


   
SvaraCitera

en å ligga med å ha skönt.men fick så dåligt självförtroende sen de tog slut med tjejen ja hadde.känner nästan rädsla för ssex nu


   
SvaraCitera