Aviseringar
Rensa alla

varför går de så jävla dåligt för sverge?


Ämnesstartare

För ni som inte fattar vad jag ens pratar om så kan jag väl ta som exempel vad jag sett på tv och läst i tidningarna senaste 2 dagarna.

De finns väldigt lite arbeten så lite att de är för många som väljer att plugga så att massa skolor är helt fulla. Dem flesta unga tvingas till social bidrag även kyrkan delar ut pengar och de börjar ta slut med budgeten och skit. kronans värde sänks osv.

Och fler flyktingar som kommer hit från andra länder och dessutom EU's gränser gör så Zigenare kommer hit och får massa bidrag för de lever på sätt som är olagliga så de får pengar.

Allt känns som ett jävla träsk som sjunker djupare och ingen verkar bry sig, de är precis som miljöproblemen alla tror de är bara ett skämt och att inget kommer hända men de gör de!

Jag ställer mig frågan hur fan blir de så här!? Är de EU's fel`? Invandrar politiken ? idioterna till företags ägare? Va fan är de som knullar sönder sverige?

Image


   
Citera
Ämnesstartare

men amerika knullade hela europa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

men amerika knullade hela europa

Och hur lyckades dem knulla sverige mest om de är usa's fel?


   
SvaraCitera

Vi har i alla fall ett fint språk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att våra trevliga politiker älskar invandrarna mer än sin egna befolkning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Och hur lyckades dem knulla sverige mest om de är usa's fel?

aktier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

för att våra trevliga politiker älskar invandrarna mer än sin egna befolkning

Ja de verkar ju så men hur fan blev de så? innan olof palme's tid var de ju annat som gällde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

för att våra trevliga politiker älskar invandrarna mer än sin egna befolkning

invandrarna har blivt en del av befolkning så HAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

invandrarna har blivt en del av befolkning så HAHAHA

pucko du fattar vad jag menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

aktier

Är inget svar alls för sverige drabbas ju ganska mycket hårdare än övriga Europa. Okej Island är fuckat med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Är inget svar alls för sverige drabbas ju ganska mycket hårdare än övriga Europa. Okej Island är fuckat med.

men hallå banker gått i konkurs, bilföretag går det fett dåligt för, lågkonjunktur, shit.. läs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

men hallå banker gått i konkurs, bilföretag går det fett dåligt för, lågkonjunktur, shit.. läs

De gör jag ju men de kan inte bara va de för de har gått neråt hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte, men här kommer en vild gissning: Sverige är inte isolerat från vad de flesta länder i världen lider av nu.

Vad det är kan ni komma på, om ni slutar tänka med arslet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

pucko du fattar vad jag menar

jaha, så på vilket sätt älskar politikerna invandrarna mer??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

ag vet inte, men här kommer en vild gissning: Sverige är inte isolerat från vad de flesta länder i världen lider av nu.

Vad det är kan ni komma på, om ni slutar tänka med arslet.

[confused] ekonomin i sverige har sjunkit hela tiden och de har varit så jävligt länge.


   
SvaraCitera