Aviseringar
Rensa alla

Varför går inte alla tjejer så här?


Ämnesstartare

En anledning varför fantasi är bättre än verklighet...

Jag har aldrig sett någon riktig tjej gå så där sexigt någon gång.


   
Citera
Ämnesstartare

För att vi inte är ankor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

För att vi inte är ankor.

Nej, ni är feminister som försöker gå likadant som killar så att det blir "jämställt".


   
SvaraCitera

Tror inte att det skulle vara så bekvämt i längden. Testa att gå sån en hel dag. Skulle nog inte kännas så gött sen.


   
SvaraCitera

För att de inte slåss lika bra som Bayonetta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det är fult och skulle så fånigt ut?

...och för att höftbenen skulle förstöras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Jag har aldrig sett någon riktig tjej gå så där sexigt någon gång

Vad synd om dig, det har jag. Inte fullt så mycket som i den filmen - som fö. känns onaturligt - fast å andra sidan är det ju som du själv säger fantasi, men jo - jag har sett tjejer gå så - i verkligheten. Har tom. en på jobbet som gör det.

Jag kan inte rå för att du är såpass inlåst att du aldrig ens ser dagsljuset

isola:

För att vi inte är ankor.

Hahahah

vhfaj:

Nej, ni är feminister som försöker gå likadant som killar så att det blir "jämställt".

Jaha, så du menar att den gångstilen är naturlig är för alla tjejer? Tror inte någon som sagt "Det är inte ens säkert att klittan blir stimulerad alls under sexeftersomdet är en "separat del" där inne." borde uttala sig om vad som är naturligt eller inte vad gäller tjejer...

Fejlarn:

För att de inte slåss lika bra som Bayonetta.

hahahahah


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

vhfaj:

Jag har aldrig sett någon riktig tjej gå så där sexigt någon gång.

Kan ha lite att göra med de fetischistiska grupprunkande oskulderna som programmerade henne.


   
SvaraCitera

isola:

För att vi inte är ankor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns det någon anledning till att de skulle hålla på med såna töntigheter överhuvudtaget?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SLCD:

Kan ha lite att göra med de fetischistiska grupprunkande oskulderna som programmerade henne.

har för mig att jag läste en intervju med Kamiya om't som bevisade just detta förresten...


   
SvaraCitera
smisk

Vad är det sexiga?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alltså jag menar, sexigt är det ju knappast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det är fult? Och de flesta tjejer vill inte se ut som särmongon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

För att det är fult?

passaro:

vill inte se ut som särmongo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

finns det någon anledning till att de skulle hålla på med såna töntigheter överhuvudtaget?

Ja, för att vhfaj tycker det och ALLA MÅSTE rätta sig efter vad vhfaj tycker, för vhfajs åsikt = sanningen[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killar som inte tycker det där är sexigt=gaylords.


   
SvaraCitera