Aviseringar
Rensa alla

varför går upptagna människor ut på krogen?


Ämnesstartare

för det första tar de ju bara massa plats, man går ju ut för att få ligga annars finns det ju ingen poäng med det[crazy]

kan man inte dela upp krogarna till krogar för singlar och krogar för idioter som redan är upptagna men av nån konstig anledning ändå måste supa sig fulla?

visst, supa och hänga med polarna är en del av det hela men som ungkarl vill jag inte hitta brudar som redan är upptagna, det är slöseri med tid att fjäska för såna tycker jag


   
Citera

Dirk Diggler:

det är slöseri med tid att fjäska för såna tycker jag

damn straight
Dock är det lite slöseri med tid att gå ut på krogen om du inte vill hitta gatuvåld iofs så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh, vem fan raggar på krogen?


   
SvaraCitera

Spartakus:

vem fan raggar på krogen?

konstig fetisch


   
SvaraCitera

HAHAHHA


   
SvaraCitera

HAHAHHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

damn straight
Dock är det lite slöseri med tid att gå ut på krogen om du inte vill hitta gatuvåld iofs så...

som kvinnojägare är krogen det ultimata stället att gillra en fälla på...påstå inget annat[no-no]


   
SvaraCitera

Dirk Diggler:

som kvinnojägare är krogen det ultimata stället att gillra en fälla på...påstå inget annat[no-no]

Om din fälla är en stor tung låda ställd på högkant med en Sex and the city DVD undertill med directors commentary så kan det funka
annars förstår jag inte vad du gillrar för fälla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Eh, vem fan raggar på krogen?

[blush]

Pappbox:

Om din fälla är en stor tung låda ställd på högkant med en Sex and the city DVD undertill med directors commentary så kan det funka
annars förstår jag inte vad du gillrar för fälla

ska tänka på det...

Smertesorg:

HAHAHHA

HEJ[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

annars förstår jag inte vad du gillrar för fälla

vi säger såhär; mitt öde är att tillfredsställa alla kvinnor och skicka hem dem och bli en äkta Dirk Diggler[cool]


   
SvaraCitera

Dirk Diggler:

vi säger såhär; mitt öde är att tillfredsställa alla kvinnor och skicka hem dem och bli en äkta Dirk Diggler[cool]

Good luck with that mate
Kvinnor är naturligt svåra att imponera på/tillfredställa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

man går ju ut för att få ligga annars finns det ju ingen poäng med det[crazy]

[rolleyes]
Dold text: iof går jag inte till krogen, men den första och än så länge enda gången var för att en upptagen tjejkompis ville ha med mig då hennes kille var på jobbet.

internet:

Spartakus: vem fan raggar på krogen?
konstig fetisch

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Good luck with that mate
Kvinnor är naturligt svåra att imponera på/tillfredställa

så jävla töntigt att de ska spela svårfångade för att undvika horstämpel, jag säger ju till dem att JAG kan ta horstämpeln, ska jag avsluta mitt liv som en manshora gör jag det, bara jag får ligga, dom vill ju också så fattar inte grejen[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att deras ända glädje får dem genom att förstöra tillvaron än mer för oss andra .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var ute igår
med pojkvän + kompisar
det var trevligt


   
SvaraCitera