Aviseringar
Rensa alla

Varför gillar inte tjejer killar med aspergers?


Ämnesstartare

Ni hatar killar med aspbergers och tycker dom är fula och dumma. Varför?


   
Citera
Ämnesstartare

De är inte fula men de är socialt handikappade och har skumma idéer. Sluta med det, uppträd som folk så kan ni få vem ni vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Sluta med det,

På riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Holger returns:
Ni hatar killar med aspbergers och tycker dom är fula och dumma. Varför?

Aspergers* 
Kan säga det är väldigt individuellt om du syftar på personligheten eller vad ? 
Folk som har  Aspergers ser ju ut som många andra då man inte ser att den personen  har Aspergers'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Aspergers* 
Kan säga det är väldigt individuellt om du syftar på personligheten eller vad ? 
Folk som har  Aspergers ser ju ut som många andra då man inte ser att den personen  har Aspergers'

Aa men asså när dom lär känna en och får reda på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duscha. Oftare. Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten:
Duscha. Oftare. Icke!

Duschar varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Holger returns: Duschar varje dag.

Då vet jag inte vad felet kan vara. Kanske beror det på din aspbergers?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Sluta med det,

Nachac: På riktigt?

jepp, måste logga ut från um nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten:

Då vet jag inte vad felet kan vara. Kanske beror det på din aspbergers?

Ja säger ju det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

På riktigt?

Det handlar om inställning. Alla kan ha en släng av aspvergers/add/adhd. Det handlar helt och hållet om vem du väljer att vara. Cp-skadade personer och mongolider har jag all förståelse för men aspvergers....vet du vad? Du som är en sån jävla smart besserwisser som inte gör annat än att döma döma och åter döma! Vad är din bild av aspbergers? Och nej inte det du saxar från wikipedia eller vad du nu googlar fram, jag vill höra vad aspbergers är enligt DIG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att om man kan välja partner så väljer man den som är så frisk som möjligt. Dåligt men sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
För att om man kan välja partner så väljer man den som är så frisk som möjligt. Dåligt men sant.

Bevisar återigen det jag hörde på radion förut.Frisk=snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Varje individ är unik, en person med asperger är sällan lik den andre vad jag sett, klart det finns människor med dömande åsikter gällande personer med neurologiska syndrom men det är bara att strunta i sådana. Jag själv tycker inte att 'alla med asperger är fula och dumma', snarare ganska intelligenta och kvicktänkta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har Aspergers  och är inte ett dugg ful eller dummare än andra , faktiskt är jag i många sammanhang gånger intelligentare än  många' Normala ' Individer då mitt tänkande är annorlunda och att jag handlar snabbt och effektivt ^^ 


   
SvaraCitera