Aviseringar
Rensa alla

varför gillar ni weed?


Ämnesstartare

vad är bra vad fastnar ni för?


   
Citera
Ämnesstartare

Kan bli upphetsad och få orgasm och sånt som inte funkar i nyktert tillstånd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Kan bli upphetsad och få orgasm och sånt som inte funkar i nyktert tillstånd

Det är delvis pga den anledningen som jag röker själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig lyckats få ett rus av eländet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morfar ginko: förbjud cannabis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om vi anser att du har begått en olaglig handling av allvarligare slag, eller om vi misstänker att det finns en fara för ditt eller någon annans liv eller hälsa, kan vi komma att skicka dina personuppgifter samt IP-nummer till Polismyndigheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morfar ginko: eget svar

jag gillar inte weed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara jag som har fått för mig att ambitiösa personer gillar weed mindre än de som inte är lika ambitiösa?


   
SvaraCitera
Draug

morfar ginko: eget svar

Det funkar bäst med minst bieffekter. Gör livets bistra helvete överkomligt för en stund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: bara jag som har fått för mig att ambitiösa personer gillar weed mindre än de som inte är lika ambitiösa?

Stämmer nog till viss del. Ambitiösa människor som knarkar tar nog hellre substanser som gör det lättare för dem att fokusera.


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:
Om vi anser att du har begått en olaglig handling av allvarligare slag, eller om vi misstänker att det finns en fara för ditt eller någon annans liv eller hälsa, kan vi komma att skicka dina personuppgifter samt IP-nummer till Polismyndigheten.

+1


   
SvaraCitera
mynona

Jag har dock röstat i pollen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mest för att det är ett alternativt sinnestillstånd med relativt lindriga bieffekter och som passar mitt sätt att vara. det förstärker mina introspektiva, självkritiska och reflekterande tendenser. och så blir det mesta roligare. tyvärr blir jag själv tråkigare och sämre av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berusning exempelvis 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morfar ginko: eget svar

känner mig hel....

*pundare*

men atm gillar jag inte weed mer än jag ogillar weed, men om några månader gillar jag nog weed igen, kanske.


   
SvaraCitera