Aviseringar
Rensa alla

varför gillar ni weed?


Ämnesstartare

onödigt elak: men atm gillar jag inte weed mer än jag ogillar weed, men om några månader gillar jag nog weed igen, kanske.

mm så är det

Bööööörg:
Om vi anser att du har begått en olaglig handling av allvarligare slag, eller om vi misstänker att det finns en fara för ditt eller någon annans liv eller hälsa, kan vi komma att skicka dina personuppgifter samt IP-nummer till Polismyndigheten.

jag kan hitta på allt och inga bevis finns
har inte fyllt i mina uppgifter eller är sanningsenlig i allt jag skriver. så bad for you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en rätt billig, snabbverkande och lindrigt efterverkande drog. Den öppnar nya tankebanor och uttryckssätt och gör mig skön till mods, och fungerar i större grupper. Jag har roligare när jag röker än när jag supar, även om jag brukar kombinera bägge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:
Det är en rätt billig, snabbverkande och lindrigt efterverkande drog. Den öppnar nya tankebanor och uttryckssätt och gör mig skön till mods, och fungerar i större grupper. Jag har roligare när jag röker än när jag supar, även om jag brukar kombinera bägge.

 vad fint sagt!


   
SvaraCitera
GraGo

morfar ginko:
vad är bra vad fastnar ni för?

Kreativiteten och ökad uppmärksamhet för små detaljer.

Jag såg Pink Floyds The Wall igår hög och jag förstod den på hundra olika sätt och kunde se en massa budskap jag inte kunde innan.

Jag gjorde även en tio minuter lång jazzlåt på under två timmar, och jag lyssnar inte ens på jazzMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:

Kreativiteten och ökad uppmärksamhet för små detaljer.

Jag såg Pink Floyds The Wall igår hög och jag förstod den på hundra olika sätt och kunde se en massa budskap jag inte kunde innan.

Jag gjorde även en tio minuter lång jazzlåt på under två timmar, och jag lyssnar inte ens på jazzMycket glad

Har du låten uppe någonstans? Skulle vara intressant att lyssna på den.


   
SvaraCitera
GraGo

morfar ginko:

Har du låten uppe någonstans? Skulle vara intressant att lyssna på den.

Jag spelade in den utan någon förstärkare eller effekter bara på gitarren så det låter väldigt tråkigt och osynkat men jag ska spela in en ny med trummor, bas och sånt sen. 

Då lägger jag nog upp den härGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:

Jag spelade in den utan någon förstärkare eller effekter bara på gitarren så det låter väldigt tråkigt och osynkat men jag ska spela in en ny med trummor, bas och sånt sen. 

Då lägger jag nog upp den härGlad

Ser fram emot det


   
SvaraCitera

morfar ginko:
vad är bra vad fastnar ni för?

Har aldrig tagit droger så vet inte hur det är. Är rädd att jag ska hallucinera massa läskiga saker, men om jag skulle rida på enhörningar och se massa snygga killar så skulle jag vilja prova.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morfar ginko: roligt

Men brukar det inte pga att jag inte orkat tagit tag i att hitta någon som säljer här, plus att alkohol är roligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen åsikt gällande drogbruk men ogillar missbruk av alla slag pga. destruktivt.


   
SvaraCitera
reben

förbjud allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte just cannabis, finns andra roligare/trevligare/bättre droger.


   
SvaraCitera

Det är väldigt lugnande, och man blir väldigt trött att vara omringad av idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de har väl inte hittat ngt annat som ger samma rus eller som är kul att använda då och då för att njuta
saknar ngt i livet, inget fel med det


   
SvaraCitera