Aviseringar
Rensa alla

Varför gillar tjejer långa killar?


Ämnesstartare

Razor:
C'mon tjejer, var försvann all feministisk anda?

 Skeptisk Hur tänker du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen: Skeptisk Hur tänker du nu?

Jag stör mig på den där mentaliteten "jag vill vara liten och svag, och killen ska vara stor och stark".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Jag stör mig på den där mentaliteten "jag vill vara liten och svag, och killen ska vara stor och stark".

Okej, nu är jag med på vad du menar. Orkar inte ha en diskussion just nu men tror att det dels är naturliga tankar som hängt med. Tror det kvittar om en är feminist. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att man vill va känna sig trygg innebär inte nödvändigtvis att "han måste vara stor och stark"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim: Att man vill va känna sig trygg innebär inte nödvändigtvis att "han måste vara stor och stark"

Tror inte många känner sig trygga hos en klen och liten person (annat än rent psykologiskt). Blink


   
SvaraCitera

Så är det ju inte. Jag finner dock inte väldigt korta människor attraktiva, men det betyder inte att jag inte gillar dem. Glad


   
SvaraCitera

Kan dessutom tillägga att det där med snopp-längd och kropps-längd ej stämmer p.g.a egen erfarenhet.


   
SvaraCitera

Snyggt, mysigare att krama osv, man känner sig liten o söt haha


   
SvaraCitera

För att det är väldigt få tjejer som inte gillar långa killar. Långa män har i genomsnitt bättre lön och har högre status. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta: Kan dessutom tillägga att det där med snopp-längd och kropps-längd ej stämmer p.g.a egen erfarenhet.

Statistiskt underlag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologi och kultur. Helgardering, thy name is me.


   
SvaraCitera

Nachac: Statistiskt underlag

Sa ju p.g.a egen erfarenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta: Sa ju p.g.a egen erfarenhet.

Ja, och tvivlar på att du har haft sex på så många att du kan falsifiera tesen.


   
SvaraCitera

Nachac: Ja, och tvivlar på att du har haft sex på så många att du kan falsifiera tesen.

Jag falsifierade min egen, förutfattade tes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror absolut att kuklängd och kroppslängd korrelerar med varandra. Stor kuk och stora händer också =)


   
SvaraCitera