Aviseringar
Rensa alla

Varför gillar typ inga tomb raider?


Ämnesstartare

vrf? längtar till nya spelet


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Görs de fortfarande? Känns lite förgånget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskade de fram till fyran tror jag, låtit det ligga på is efter det. Testade Underworld ett tag, men... jag vet inte, något känns off


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Görs de fortfarande? Känns lite förgånget

Budolicious:

älskade de fram till fyran tror jag, låtit det ligga på is efter det. Testade Underworld ett tag, men... jag vet inte, något känns off

ja det nya spelt som släpps handlar om hennes tid INNAN allt. WOoOOooOO varför blev hon som hon blev osv??? titta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör Underworld sporadiskt med en vän.


   
SvaraCitera
höna

aldrig sett filmen

aldrig spelat spelen

eller va d e[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om filmerna, räknas det? [cute]

Men jo, spelen är la roliga dem också.. Kan inte säga att jag längtar tho.. Längtar till Hitman 5, GTA 5 & Farcry 3.. Samt alla Expansion-packs till BF3 ofc! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

eller va d e

så efter [blush]


   
SvaraCitera
höna

förlåt då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar. Gillar Legend och Underworld också. Anniversary var för svårt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ja det nya spelt som släpps handlar om hennes tid INNAN allt. WOoOOooOO varför blev hon som hon blev osv??? titta

Ja, jag har koll på storyn osv, men själva spelandet har jag klarat mig utan : /


   
SvaraCitera
Zsasz

Bara kört dem tre första, efter det flyttade polaren med PSX'et, och då det ej längre fanns någonstans man kunde spela några spel i serien så tynade intresset snabbt..

Nu kanske ni tänker, "Varför spelade du inte dem på PC då?", Snälla, bara blotta tanken känns banal..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar TR 1-5 till gamla goda PlayStation. (se avatar) Gillar även The Angel Of Darkness, i mina ögon är det det sista spelet i serien. (Och nej, det har inte med nostalgi att göra i och med att jag började spela TR först för ett par år sen)

När Crystal Dynamics tog över gick allt utför. Hatade Legend och Anniversary, jag menar, är det verkligen nödvändigt att spela en efterbliven trudilutt varje gång en fiende dyker upp i ett actionspel? Svårigheten, pusslen och skräckelementen (som de mörka templen och de jävla statyerna i TR3) var helt borta.

Men jag måste erkänna att jag tyckte om Underworld lite mer, trots att även det var löjligt lätt och de flesta banorna såg likadana ut. Roligare gameplay än de två föregångarna.

Har inte heller mycket hopp för det kommande spelet, men lär nog köra igenom det en gång bara för att. Lär göra samma sak med Resident Evil 6.

Så, nu ska jag sluta gnälla. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskade att spela Tomb Raider när jag var liten. Brukade spela när inte min syster var hemma [badgrin]


   
SvaraCitera