Aviseringar
Rensa alla

Varför gjorde han sådä


Ämnesstartare

Fantastiskt:

och vill visa hur stor penis han har.

"den är såhär lång och såhär bred"

+/- längden på läpparna/leendet Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vf håller ni på sådär jag e orolig på riktigt o vill ha seriösa svar era töntiga svar kan ni spara t randomsen mvh


   
SvaraCitera

Grovan:

+/- längden på läpparna/leendet Skeptisk

korstecknet ju.
från pannan till bröstet.. längd
axel till axel bredd..

Skeptisk


   
SvaraCitera

sjukt viktigt att han log ändå..
helt cp annars..

måste ju ha med nått med humor att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske var en skön snubbe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

korstecknet ju.
från pannan till bröstet.. längd
axel till axel bredd..

Skeptisk

Hm, i rest my case

/thread: by fantastisk!


   
SvaraCitera
mynona

Han var religiös, såg möjligen dina religiösa armband och ville välsigna dig som en vänlig samhörighetsgest. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Han var religiös, såg möjligen dina religiösa armband och ville välsigna dig som en vänlig samhörighetsgest. 

Armbandet har ett muslimskt/arabiskt motiv och jag hade det bakom en klocka, borde nog inte ha nämnt d pga hade det bredvid andra smyck1 och det är inte lätt se men ja.. weird shiet


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka:

Armbandet har ett muslimskt/arabiskt motiv och jag hade det bakom en klocka, borde nog inte ha nämnt d pga hade det bredvid andra smyck1 och det är inte lätt se men ja.. weird shiet

Han var religiös och ville välsigna dig som en vänlig gest mellan människorLedsenHjärta Tror jag. Bortser från allt tjafs kring attraktion osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Han var religiös och ville välsigna dig som en vänlig gest mellan människorLedsenHjärta Tror jag. Bortser från allt tjafs kring attraktion osv

Hoppas det... jag såg nog livrädd ut stackare.. borde ha gjort peacetecken lr nåt tbx


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka:

 borde ha gjort peacetecken lr nåt tbx

Ja det hade varit enligt etiketten tycker jag. Försöker själv lära mig tolka saker positivt i första hand, det gör nog livet bättre och blir en självuppfyllande profetia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ville: A Få dig att undra, i bästa fall fråga.
B: Illustrera att du väckte syndiga tankar, alternativt att din uppenbarelse inspirerade religiositet.

Förslagsvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm d va ju lyckat.. hoppas han får dåligt samvete nu


   
SvaraCitera
Kudhos

Troligtivs handlar det om hans penis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han var rädd om sitt liv, eller sin själ


   
SvaraCitera