Aviseringar
Rensa alla

Varför gnäller folk på Håkan Hellström?


Smilen
Ämnesstartare

Han har en bra röst och den är frisk och unik. Visst kan han vara aningen överskattad av vissa, men jag tycker musiken är bra. Hans senaste album från 2013 är väldigt bra. 

Håkan är bra och det trodde jag att jag aldrig skulle säga. 

"Det kommer aldrig va över!"


   
Citera
Ämnesetiketter
PMR
 PMR

Räknade just ut att du skrivit ca 2,4 gånger så många inlägg som skapade trådar, dvs om man antar att du inte skrivit i några trådar förutom dina egna, så har du skrivit ca 2,4 inlägg per skapad tråd. Det är alltså mindre än 2,4 inlägg då det skrivs i andra trådar med.

Är det inte dags för samlingstråd. Kan väl inte vara så stort diskussionsvärde från din sida om du inte skriver mer än 2-3 inlägg i trådarna du skapat? 

Icke!

OnT:  för att Håkan är bra. Men han är ju inte en gud om man säger så. Finns så mkt annan musik som kanske förtjänar en stor del av utrymmet. 


   
SvaraCitera

PMR: Räknade just ut att du skrivit ca 2,4 gånger så många inlägg som skapade trådar, dvs om man antar att du inte skrivit i några trådar förutom dina egna, så har du skrivit ca 2,4 inlägg per skapad tråd. Det är alltså mindre än 2,4 inlägg då det skrivs i andra trådar med.

Är det inte dags för samlingstråd. Kan väl inte vara så stort diskussionsvärde från din sida om du inte skriver mer än 2-3 inlägg i trådarna du skapat?

:  DD


   
SvaraCitera

Han ä ju totalt värdelös... Folk brukar säga "gör det bättre själv då" å jag tro fan att jag skulle sjunga 100 gånger bättre än håkan för jag har iallfall kommit ur målbrottet


   
SvaraCitera

han brölar, han sjunger inte. sådant går ju inte för sig. 


   
SvaraCitera

näääe, vill inte vara som alla andra och lyssna på mänskan 


   
SvaraCitera

Folk kan vara röstpuritaner ibland men det är få som bara lyssnar på tonsäkra, inmallade sångfåglar idag så jag tror inte det är det, dessutom bär rösten fram Håkans väldigt bra texter tämligen väl. Tror dock det handlar om en guilt by association, många associerar nog Hellström med den där audiofoniska avföringen som kallas Kent då lyssnarna ofta överlappar varandra där. 


   
SvaraCitera

Sen är det ju tufft att hata mittfåran förstås.


   
SvaraCitera

PMR:
Räknade just ut att du skrivit ca 2,4 gånger så många inlägg som skapade trådar, dvs om man antar att du inte skrivit i några trådar förutom dina egna, så har du skrivit ca 2,4 inlägg per skapad tråd. Det är alltså mindre än 2,4 inlägg då det skrivs i andra trådar med.

Är det inte dags för samlingstråd. Kan väl inte vara så stort diskussionsvärde från din sida om du inte skriver mer än 2-3 inlägg i trådarna du skapat? 

Icke!

Mens?!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag skapar det jag vill prata om. Idag är jag väldigt diskussionensugen. Faktiskt mera en vanligt. Och ja Håkan får oförtjänt kritik. 


   
SvaraCitera

De är bara avundsjuka på håkis!!!! 🙂


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

SvenskWithAttitude:

Mens?!

Nej, har du? 


   
SvaraCitera

Ööööhhö :ssss


   
SvaraCitera

Jag kan förvisso hålla med om att det finns väldigt många som sjunger bättre än Håkan Hellström, fast nu är ju inte sången det enda man, iaf jag uppskattar i hans låtar.


   
SvaraCitera