Aviseringar
Rensa alla

Varför gör han så..? Långt för den som orkar läsa, annars läs bara fetstilta


mmmh:

Jag hoppas att det inte är meningen att jag ska ta det där seriöst

varför inte?[blush]


   
SvaraCitera

Men hallå. Hon har träffat killen en gång så tror knappast någon av dem gillar varandra mer än ytligt. Därför hon vill lära känna honom.

Han var väl full och vågade bara då men är annars feg etc eller så vill han ej ses. Vi vet knappast varför han inte hör av sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

varför inte?

De killar som resonerar så skulle jag inte vilja ta i med tång, idioti.

start all over again:

Han har väl ett liv vid sidan av också?

Ja? även om jag uppenbarligen inte har det eftersom jag sitter här och ältar[wink]

start all over again:

Jag håller med. Det blir dubbeln, men som någon annan sa: Han kanske tycker att sms suger.
Ni borde hitta på något istället!

mm, så då är det meningen att jag ska höra av mig igen..? Och hur gör jag det utan att göra bort mig fullständigt och verka yber desperat?
Rent logiskt borde jag väl tolka hans tystnad som en diss... att höra av mig känns som att säga "hej jag är lite trög, jag fattar inte att du inte vill höra från mig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Vi vet knappast varför han inte hör av sig.

ibland fattar killar bättre än tjejer hur killar tänker, så jag gjorde en chansning och fick dessutom lufta mina egna tankar.


   
SvaraCitera

mmmh:

De killar som resonerar så skulle jag inte vilja ta i med tång, idioti.

men han vill ju uppenbarligen inte ta i dig heller, därför han slutade svara ju[crazy]


   
SvaraCitera

start all over again:

Han har väl ett liv vid sidan av också?

Enligt mmmhs förklaring så slutade han plötsligt att höra av sig, utan att ens säga hejdå eller säga vad han skulle göra. Det låter inte schysst alls.

mmmh:

mm, vi har bara träffats en gång, visst kunde han väl höra av sig mer, men det där med "verkligen gillar" kanske är ett senare steg...
Och det som gör att jag inte riktigt kan släppa nu när han inte hör av sig är ju att han var så blyg...

Det skadar ju dock inte att ge honom mer tid om du vill. Som du sa, om han nu är väldigt blyg av sig (möjligt att han kanske dessutom har lite svårt att förstå hur man ska betee sig), så är det mer tid kanske det just han behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmh:

så då är det meningen att jag ska höra av mig igen..? Och hur gör jag det utan att göra bort mig fullständigt och verka yber desperat?

mmmh:

att höra av mig känns som att säga "hej jag är lite trög, jag fattar inte att du inte vill höra från mig"

Jag tycker att du ska höra av dig igen, absolut! go for it!
Det kan mycket väl hända att du gör bort dig, so what?[wink] Då har du iaf chansat.
Det kan mycket väl hända att han tycker att du verkar hur desperat som helst, men hey, du talar ju bara om för honom vad du känner, visst? Det ska man göra. Det är viktigt för att du själv ska må bättre!:)
Tänk vad jobbigt det skule kännas om du inte chansade? Då kanske du skulle tänka på det väldigt mycket: "undrar vad som hade hänt om jag hade hört av mig"
Det kanske bara är så att killen är blyg, då blir han nog glad om du tar kontakt!


   
SvaraCitera

mmmh:

ibland fattar killar bättre än tjejer hur killar tänker, så jag gjorde en chansning och fick dessutom lufta mina egna tankar.

alltid skönt att lufta sig [y]
men vi känner inte killen, vet inte hur han funkar etc o alla killar är inte likadana. sen varför någon inte fortsätter smsa kan vi knappast veta tänker jag, finns ju många olika skäl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

start all over again:

Jag tycker att du ska höra av dig igen, absolut! go for it!
Det kan mycket väl hända att du gör bort dig, so what? Då har du iaf chansat.
Det kan mycket väl hända att han tycker att du verkar hur desperat som helst, men hey, du talar ju bara om för honom vad du känner, visst?

start all over again:

Det är viktigt för att du själv ska må bättre!:)
Tänk vad jobbigt det skule kännas om du inte chansade? Då kanske du skulle tänka på det väldigt mycket: "undrar vad som hade hänt om jag hade hört av mig"
Det kanske bara är så att killen är blyg, då blir han nog glad om du tar kontakt!

Hjälp!
Var så säker på när jag skrev tråden att alla bara skulle säga åt mig att skärpa mig och glömma honom [crazy]
Vad ska man skriva då? Fråga om det bara var fyllan och villan som han kom fram till mig eller om han vill ses och hitta på något??
Eller låta bli så långt som möjligt att ta upp att han var full? Har insett att det är känsligt ibland[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmh:

Var så säker på när jag skrev tråden att alla bara skulle säga åt mig att skärpa mig och glömma honom

Det är inte så jävla lätt att bara glömma någon::P även om det ibland kanske är bäst att göra det.

mmmh:

Vad ska man skriva då? Fråga om det bara var fyllan och villan som han kom fram till mig eller om han vill ses och hitta på något??

Jag tycker det låter bra:) Och svarar han inte vet jag inte..
Säg att du verkligen vill ses och fråga om han vill det.
lättare att snacka när man sitter mitt emot varandra:)


   
SvaraCitera

Han kanske fick slut på pengar på mobilen eller märkte att han gjorde ett stort misstag?


   
SvaraCitera

farbror gugge:

neh, roligare att förvirra er, typ som att leka med en laserpenna och en katt. så kan vi sitta och fnissa åt era små försök att förstå våra komplexa psyken[party][cute]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmh:

När jag kommer hem på natten se vid 1 tiden skickar jag ett sms: "vaken?"
det svarar han direkt på med smileys och allt, och vi skickar några sms, han lanar därför är han vaken, och så plötsligt slutar han svara. Har inte hört något mer. Varför?
Någon med idé?

Ganska enkelt faktiskt, om han nu lanar och är en pro gamer så sitter han antagligen till 7 eller 8 på morgonen, kanske tidigare eller senare. Han lär då alltså vakna mellan 15-19. Det lär vara därför han inte svarat i sånna fall. Och varför han inte svarade när ni smsade. det går inte att smsa medans man spelar :P:P:P:P::PP:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han svarade ju i alla fall när jag frågade om han somnat kvällen innan eller vad som hände 😉 och om han ville ses.
Det ville han, och som många skrivit så var han upptagen med att spela kvälle innan att han glömde.

Antydde lite att han kunde höra av sig när han kom på att han glömt, så tänkte att det skulle göra att han vågade skriva, att jag ville höra från honom. Och vad kul att han ville ses.

Sen inget mer...typ 4-5 dagar sen.


   
SvaraCitera