Aviseringar
Rensa alla

Varför gör man så?


Ämnesstartare

När jag satt på bussen var det en gubbe som böjde sig över på andra sidan för att dra upp armstödet som var nere. Varför gör man så?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Han hade väl tråkigt bara.


   
SvaraCitera

Hahahah. tror han gjorde det för att den inte skulle vara i vägen om någon satte sig där.. dock väldigt onödigt enligt mig. .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvångstanke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvångsneuros


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Tvångstanke!

Tänkte det också, att han satt där och störde sig så mycket att den var nedfälld medans alla andra var uppfällda. Höll på att bli galen liksom.


   
SvaraCitera

låter som han var en attentionwhore


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har jag gjort. Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan identifera mig med gubben.. Får själv ganska många tvångstankar per dag främst handlar det om att få min omgivning att vara symmetrisk korrekt och estetiskt tilltalande med mina saker på skrivbordet precis placerade efter ett halvudda system. Om det ligger en penna till höger om Cola-flaskan måste det också ligga en till vänster om den [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

e

Eftersom du skriver smileys och sådant verkar du ju mest tycka att det är kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ye, kan också känna igen mej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Eftersom du skriver smileys och sådant verkar du ju mest tycka att det är kul.

Företeelsen i sig är kul tycker jag men att jag har lite sådana problem kan vara mindre kul. Fan man måste kunna skratta åt det också. Eller??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Företeelsen i sig är kul tycker jag men att jag har lite sådana problem kan vara mindre kul. Fan man måste kunna skratta åt det också. Eller??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gör alltid tvärtom, fäller ner armstödet.


   
SvaraCitera