Aviseringar
Rensa alla

Varför händer det aldrig något spännande?!


Ämnesstartare

Fan, jag vill att något spännande ska hända, något action fyllt adreenalin kickar, nåogt betydelsefullt, något att berätta för kommande generationer...hur får man dt att ske?[party][bigcheers][cool]


   
Citera
Ämnesetiketter

kom på något coolt


   
SvaraCitera

bli betydelsefull som person istället, det mår du ycket bättre av och säkerligen något för kommande generationer att "digga" eller vilka nymodiga ord som gäller då.


   
SvaraCitera

fick fyrhjulssläpp med jobbets landrover i morse det var spännande.

ont. Saker blir vad man gör dem till

http://www.youtube.com/results?search_query=sp%C3%A4nning+i+vvardagen&aq=f


   
SvaraCitera

ring till säpo och säg att allah ska skicka en storm av eld till sverige för att bränn ner vår syndande civilisation så blir ditt liv nog spännande framöver [blush]


   
SvaraCitera

hade också velat ha action

man borde fan flytta till usa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kom på något coolt

Finns ju mkt! Åka med ett band på turné, bo med urbefolkningen på java eller något annat sånt i ett år, träffa någon världsledare och få veta alla mörka hemligheter denne har:P

mopsen:

bli betydelsefull som person istället, det mår du ycket bättre av och säkerligen något för kommande generationer att "digga" eller vilka nymodiga ord som gäller då.

Hade ju varit lite coolt att starta revolution och bli president^^

OF 5:

ont. Saker blir vad man gör dem till

Hahah, aah spänning i vardagen kan man få på många sätt:P

dazed_and_confused:

ring till säpo och säg att allah ska skicka en storm av eld till sverige för att bränn ner vår syndande civilisation så blir ditt liv nog spännande framöver [blush]

Det hade faktiskt varit spännande,skapa den islamistiska folkrepubliken zvea^^

patrick bateman:

hade också velat ha action

man borde fan flytta till usa

Det räcker inte bara att flytta:/ Man måste veta hur man kommer i kontakt med coola handlingskraftiga personer...Jag menar hur får man något riktigt jävla spektakulärt att hända?

Såååå! Hur gör man!


   
SvaraCitera

vill man ha spänning så får man väl skapa det själv
Image


   
SvaraCitera

jävla bögkryss


   
SvaraCitera

hixaren:

Det räcker inte bara att flytta:/ Man måste veta hur man kommer i kontakt med coola handlingskraftiga personer...Jag menar hur får man något riktigt jävla spektakulärt att hända?

Såååå! Hur gör man!

enkelt när man tänker på det

gör nåt olagligt, det får man bra adrenalinkickar ifrån. råna nån affär eller så.

eller så kan du söka bråk, starta en fight club eller så

äventyr

bli polis, brandman eller så i nån storstad

lite förslag


   
SvaraCitera

Utmana dig själv och se hur långe tid du klarar utan mat. Spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

gör nåt olagligt, det får man bra adrenalinkickar ifrån. råna nån affär eller så.

Kanske starta en terrorist organisation?

Någon som vill vara med?

stereo total:

Utmana dig själv och se hur långe tid du klarar utan mat. Spännande.

Hmm, hungerstrejk kan vara en bra idé. För ett Sverige fritt från sosseokupation!


   
SvaraCitera

hixaren:

Kanske starta en terrorist organisation?

Någon som vill vara med?

njaee. är inte så förtjust i terrorister

men ifall kan vi fråga lite folk och råna en bank eller så. bättre att ta pengar som är försäkrade och utan att skada folk

är robin hood style på rån


   
SvaraCitera

hixaren:

Hmm, hungerstrejk kan vara en bra idé. För ett Sverige fritt från sosseokupation!

Eller som en hjälpaktion för jordens hälsa.

Tänk vad fint när du berättar det för andra, "Jag offrar min egna hälsa för jordens".


   
SvaraCitera

Råna en bank, börja sälj knark, gå med ett gäng. Adrenalin måste det i alla fall vara i dom situationerna


   
SvaraCitera