Aviseringar
Rensa alla

Varför har alla så misslyckade relationer?


Ämnesstartare

En klar majoritet utav trådarna i det här forumet handlar om problem som folk har med sina vänner eller flick-/pojkvänner. Vanligen problem som går ut på att dessa beter sig på ett sätt som trådskaparen verkligen inte uppskattar, varpå denne gnäller om detta i tråden.

Varför fortsätter dessa personer acceptera beteenden som de uppenbarligen inte är bekväma med? Varför inte bara säga upp kontakten med dessa personer om det nu inte går att få dem att sluta med dem? Är trådskaparna ryggradslösa mesar eller är det standard att störa sig på sina vänner/pojkvänner/flickvänner och jag som har lyckats undgå detta?

På riktigt, är det någon som har en rimlig förklaring? Diskutera.


   
Citera

mediakatt:

Diskutera.

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

På riktigt, är det någon som har en rimlig förklaring?

Dagens ungdomar är väl så fokuserade på att ha själva partnern och inte en speciell individ som man gillar på grund av egenskaper att många blir ihop med hjärndöda invalider. Det är en teori[blush]


   
SvaraCitera
kachin

[love] attentionwhorez [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Dagens ungdomar är väl så fokuserade på att ha själva partnern och inte en speciell individ som man gillar på grund av egenskaper att många blir ihop med hjärndöda invalider.

Även om det stämmer så förstår jag inte varför folk har samma problem med sina vänner. Eller varför de inte tröttnar och inser att det kanske inte var ett så jävla smart drag ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

attentionwhorez

Kanske, fast det känns som om de borde fatta att det inte direkt leder till att de får någon egentlig uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Även om det stämmer så förstår jag inte varför folk har samma problem med sina vänner. Eller varför de inte tröttnar och inser att det kanske inte var ett så jävla smart drag ändå.

Samma svar där. Det är viktigare att ha många vänner än att faktiskt ha bra. Typ, eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Samma svar där. Det är viktigare att ha många vänner än att faktiskt ha bra. Typ, eller något.

Fast då borde de ju knappast ha något att klaga över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Samma svar där. Det är viktigare att ha många vänner än att faktiskt ha bra. Typ, eller något.

Känner verkligen igen den mentaliteten, Så sjukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

ryggradslösa mesar

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

[sad]

Såja. Tycker förvisso att du ska be folk som är dryga och jobbiga mot dig att dra åt helvete, men det är inte som om det är min åsikt att folk är ryggradslösa mesar för att de inte vill göra det. Det är mest det att jag inte fattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Dagens ungdomar är väl så fokuserade på att ha själva partnern och inte en speciell individ som man gillar på grund av egenskaper att många blir ihop med hjärndöda invalider. Det är en teori


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Fast då borde de ju knappast ha något att klaga över.

Är man så pass dum att man tänker så i första taget så tror inte jag att man sedan fattar varför ens vänner inte fyller upp kraven.

Wanking BC:

Känner verkligen igen den mentaliteten, Så sjukt

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

[n]

Vettig du är [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Är man så pass dum att man tänker så i första taget så tror inte jag att man sedan fattar varför ens vänner inte fyller upp kraven.

Fast om man fattar att de inte gör det, varför hålla kvar vid dem? Även idioter borde ju fungera efter någon slags logik.


   
SvaraCitera