Forumet - varför har de tagit bort storleken 32?

varför har de tagit bort storleken 32?

3035 0 86
enhimmelskdrog:

tror iofs att dom har fått kritik för det tidigare eftersom det är typ "size zero" eller nåt.

det är det ej, och tänk de naturligt smala!

kosjka:

ifall det är en väldigt smal storlek så är det för att bara tunnor och kosjka regelbundet inhandlar kläder

men de behöver ju inte köpa in lika stor del av dessa små plagg som de normala storlekerna.

Spana också in:

kosjka:

ifall det är en väldigt smal storlek så är det för att bara tunnor och kosjka regelbundet inhandlar kläder på hm...

så jag är fet för att jag har storlek 34?

32 är ju rena skelett storleken, tycker det är bra att dom tagit bort den storleken. man ska inte kunna hitta passande kläder när man är utmärglad och ätstörningssjuk.
Complicated:

32 är ju rena skelett storleken, tycker det är bra att dom tagit bort den storleken. man ska inte kunna hitta passande kläder när man är utmärglad och ätstörningssjuk.

Men trams. Storlek 32 i kläder är inte synonymt med att vara utmärglad och ha ätstörningar. Alldeles oavsett om så var fallet fattar jag inte varför du vill beröva folk möjligheten att handla passande kläder. Tycker du att du är ätstörd och utmärglad som har storlek 34?