Aviseringar
Rensa alla

varför har ja ingen lust?


Mår så dåligt över att jag verkligen inte har någon lust alls längre.. jag har varit en person mesta delen av mitt liv utan större lust det är så himla jobbigt blir fel för förhållandet och allt. Snälla någon som har något bra tips på om de finns några tabletter eller något som ökar lusten och några som funkar? MVH MAlin


   
Citera
Ämnesetiketter

Hitta nån som accepterar dig som du är?
Eller bli våldtagen. [crazy]


   
SvaraCitera

Malobia:

förhållandet

Att ligga är inte allt.


   
SvaraCitera

nej jag vet.. har en super bra kille nu som verkligen accepterar mig för den ja är.. men ändå känner man sig dum på något sätt.. det känns fel och jobbigt..


   
SvaraCitera

Knulla is the life.....[cool]


   
SvaraCitera

oseriösa kan ge fan i att skriva ni har inget här att göra!!


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

nazgul:

Knulla is the life.....[cool]

Varför skriver du aldrig nåt konstruktivt? [mad]


   
SvaraCitera

Bacarah:

Varför skriver du aldrig nåt konstruktivt? [mad]

[party]


   
SvaraCitera

Malobia:

MVH MAlin

okej jag har läst inlägget nu, orkade först inte göra det. men vill bara säga att jag inte har en aning om det.. snacka med nån som vet är mitt tips till dig.


   
SvaraCitera

Inget att göra åt du är kvinna. Känns väldigt onödigt behöva ta några tabletter för sånt där i din ålder. Men det bästa är väl att prata med någon läkare.


   
SvaraCitera

Malobia:

något som ökar lusten

Lite tabasco i röven har jag hört ska fungera... ta inte för mycket bara. Tydligen så ska det börja verka efter ~20 min. Lycka till!


   
SvaraCitera

Mår du bra i övrigt? Stress? Vänner? Gör en helhetsbild över hur du mår. Annars kan det hjälpa att käka nyttigt, massa grönsaker och frukt! [bigsmile] Har också hört att vanilj och choklad kan funka som naturligt afrodisiakum. [smile]


   
SvaraCitera

[tard]du är homo


   
SvaraCitera