Aviseringar
Rensa alla

varför har upptagna tjejer en jävla noja att resa bort med kompisar?


Ämnesstartare

SAVE ME:

ni kvinnor är idioter

Dold text: håller faktiskt med lite, fast inte av de skälet du la ut, typ, nästan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

allready tried, fick inte ut nåt[sad]

Stabil relation. [ops] Dumpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Dold text: håller faktiskt med lite, fast inte av de skälet du la ut, typ, nästan

berätta varför då? så länge de inte är otrogna är de ju fantastiska

Angelize:

Stabil relation. Dumpa.

ne...kär i henne ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

ne...kär i henne ju

Och den här tjejen hade varit otrogen? Tror du hon älskar dig lika mycket då...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Och den här tjejen hade varit otrogen? Tror du hon älskar dig lika mycket då...?

vet ju inte men vill gärna pressa ur sanningen eftersom tjejer inte går att lita på[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

vet ju inte men vill gärna pressa ur sanningen eftersom tjejer inte går att lita på[mad]

Det låter som om du är problemet. Skulle bli galen om någon inte litade på mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

berätta varför då? så länge de inte är otrogna är de ju fantastiska

aaaah, eller om dom drygar sig, vill ha en när dom inte kan få en, sen när de går så är man inge intressant [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det låter som om du är problemet. Skulle bli galen om någon inte litade på mig...

för du är inte att lita på, du försöker bara dra dig ur, typiskt kvinnor, enda sen de fick sina rättigheter har de passat på att hora runt med massa killar hela tiden

fade:

aaaah, eller om dom drygar sig, vill ha en när dom inte kan få en, sen när de går så är man inge intressant

skiter jag i, och du snackar om såna som man inte är tsm med, poängen är att ens partner kan göra vad h*n vill så länge h*n inte är otrogen, och då kommer ju frågan vad man ser som otrohet, och i mitt fall går gränsen bara h*n håller nån annan av motsatt kön i handen eller sitter i knät


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

för du är inte att lita på, du försöker bara dra dig ur, typiskt kvinnor, enda sen de fick sina rättigheter har de passat på att hora runt med massa killar hela tiden

Du känner inte mig [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

skiter jag i, och du snackar om såna som man inte är tsm med, poängen är att ens partner kan göra vad h*n vill så länge h*n inte är otrogen, och då kommer ju frågan vad man ser som otrohet, och i mitt fall går gränsen bara h*n håller nån annan av motsatt kön i handen eller sitter i knät

Hmmm jo ifs, sånt gillar vi inte [no-no] Jag är väldigt svartsjuk å så håller med, fast ja, tycker nog ifs inte sitta i knä är direkt att va otrogen men skulle inte gilla de iaf [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du känner inte mig

du är kvinna och du undviker killar som inte litar på dig för att du ska pippa bakom ryggen på honom för du tycker sånt är spännande men du har inte en tanke på vad han tycker...

fade:

Hmmm jo ifs, sånt gillar vi inte Jag är väldigt svartsjuk å så håller med, fast ja, tycker nog ifs inte sitta i knä är direkt att va otrogen men skulle inte gilla de iaf

det är inte okej och det är slampigt och fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

du är kvinna och du undviker killar som inte litar på dig för att du ska pippa bakom ryggen på honom för du tycker sånt är spännande men du har inte en tanke på vad han tycker...

Finner det inte spännande att knulla runt det är kanske dags för dig att växa upp. Du kan inte ens ha en stabil relation så vem är du att gnälla? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

ne...kär i henne ju

vad vet du att hon har gjort då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skjut dig. På bara några inlägg har du lyckats med flera av mina personliga dödssynder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Skjut dig. På bara några inlägg har du lyckats med flera av mina personliga dödssynder.

jaja du tar livet av mig med ditt skitsnack ändå

herr_nilsson:

vad vet du att hon har gjort då?

tänkte bara för att alla tjejer gör ju så, särksilt när de reser bort med kompisar[n]

Angelize:

Finner det inte spännande att knulla runt det är kanske dags för dig att växa upp. Du kan inte ens ha en stabil relation så vem är du att gnälla? XD

tack det var det jag ville höra, men de flesta som göre behöver ju inte vara slampbrudar heller det är det -.-


   
SvaraCitera