Aviseringar
Rensa alla

Varför hata feminister?


förstår inte att många säger att dom inge gillar feminism på grund av Zara larsson. Hon är bäst!


   
SvaraCitera

pommes045: Den utövas genom att kvinnor tar plats och vissar vad som står för och att dom vill bli sedda med respekt och sen några få män också som vågar stå för kvinnors rättigheter och sen ickebinära som försöker att få så mycekt plats som möjligt men sen ändå nästan alldrig få synas i media

Du bortser alltså från verkligheten.


   
SvaraCitera

lystring lystring vad aristoteles anser är verkligheten ÄR verkligheten! det är det!!!!! sluta håll på och läsa på och komma med fakta och empiri, det är som han säger!!! sluta säga emot!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Draug

Det finns en anledning till det mesta likaså i detta fall.


   
SvaraCitera

vonKissekatt: komma med fakta och empiri,

Lugn, ingen har försökt sig på den metoden inom feminism ännu.


   
SvaraCitera

Jag tror inte att de flesta som hatar feminister gör det för deras ideologi, handlar mer om deras tillvägagångssätt, exempelvis Sara Larsson som lite då och då får ur sig att hon hatar killar... 


   
SvaraCitera

Snacka.org:
Jag tror inte att de flesta som hatar feminister gör det för deras ideologi, handlar mer om deras tillvägagångssätt, exempelvis Sara Larsson som lite då och då får ur sig att hon hatar killar... 

Zara Larsson*


   
SvaraCitera
b1son

palla


   
SvaraCitera

pommes045:

Så folk hatar jämlikhet av tex samma anledning som att hata sd

ahahah, nej. Folk hatar feminismens version av jämlikhet för samma anledning att folk hatar SDs version av jämlikhet. det har ingenting med att "hata jämlikhet" att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hildingdoe:

ahahah, nej. Folk hatar feminismens version av jämlikhet för samma anledning att folk hatar SDs version av jämlikhet. det har ingenting med att "hata jämlikhet" att göra.

Fast feminister vill att alla ska ha samma rättigheter avsett kön det e de som e jämlikhet finns ingen annan sorts jämlikhet


   
SvaraCitera

Loppan_Malin: Zara Larsson*

Sorry, du har rätt.


   
SvaraCitera

Kan det vara för att de är en lobbyistgrupp för överklassmänniskor som vill tillskaffa sig makt genom att utnyttja folks disposition för empati för kvinnor genom att uppmärksamma skitfrågor såsom "sexistiska reklamer och rasistiska plåster" och samtidigt stödjer islamister och utnyttjar kvinnor och barn i trejde världen och mörkar hedersförtryck samt hatar och kollektivt skuldlägger män enbart pga deras kön?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bouche oui ce:
Kan det vara för att de är en lobbyistgrupp för överklassmänniskor som vill tillskaffa sig makt genom att utnyttja folks disposition för empati för kvinnor genom att uppmärksamma skitfrågor såsom "sexistiska reklamer och rasistiska plåster" och samtidigt stödjer islamister och utnyttjar kvinnor och barn i trejde världen och mörkar hedersförtryck och hatar och kollektivt skuldlägger män enbart pga deras kön?

Nej det e inte feminism


   
SvaraCitera

Jag är åtminstone konsekvent - jag hatar the KKK också.


   
SvaraCitera

pommes045:

Nej det e inte feminism

nä sant, definiera en riktig skotte för mig också när du ändå är i farten


   
SvaraCitera