Aviseringar
Rensa alla

Varför heter du som du gör på um? och vad heter du på riktigt?


Image


   
SvaraCitera

heter som jag gör för att den är en registerbenämning [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att Charlie Day är tuffast i stan. Egentligen heter jag dock David.


   
SvaraCitera

Jag heter såpbubbla för att jag lever i en bubbla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen aning om varför jag heter som jag heter.


   
SvaraCitera

Hette imoon, vilket är mitt irl-namn (eller, halva mitt irl-namn då jag har dubbelnamn men ah) baklänges. Luna Lovegood heter jag för: folk sa i moon (jag måne), istället för imånn, och luna betyder måne + Luna Lovegood in ze harry potter story är bäst, ingen protest, protesten försvann Luna Lovegood vann.[love][love][love]


   
SvaraCitera

Jag heter citronsoppa för att jag brukade gilla citronsoppa, sedan så gillar jag ordet citron. egentligen heter jag Chloe. jag föredrar Chloe.

Men jag funderar på att avregga och byta till Frökenstöken, för att det passar bättre och det är mitt smeknamn irl.


   
SvaraCitera

Heter davvelito för jag vill det men egentligen heter jag Morgan.


   
SvaraCitera

Capture:

Heter Mimmi egentligen.

Funderade förut om det var ett smeknamn eller ej. Många som heter Emelie kallar sig Mimmi .


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

i moon

Som i "Jag drar ner byxorna inför folk" [blush]


   
SvaraCitera

isola:

Funderade förut om det var ett smeknamn eller ej. Många som heter Emelie kallar sig Mimmi .

Nä. Heter det på riktigt!


   
SvaraCitera

Heter aristoteles för att jag helt enkelt gillar namnet helt utan tanke på filosofen.

Heter Niklas egentligen.


   
SvaraCitera

Jag var töntig och vill ha ett X i mitt namn, typ wannabeemoskit. Och jag fick det lite snyggare än xXHateMyLifeXx typ. Då hette jag det överallt. Hade jag registrerat mmig idag hade jag nog valt att jensooo istället.

Jag heter Jennifer IRL.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Vill dra ner byxorna inför dig[badgrin]

[cry][cry]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

[cry][cry]

[blush][blush]


   
SvaraCitera