Aviseringar
Rensa alla

Varför i hela helvetet har...


sincan
Ämnesstartare

Varför i hela helvetet har aftonbladet en jävla bäbis över hela sidan när man försöker se om något av värde hänt i världen? Om inte jag minns fel har de dessutom ändrat layouten för att få mer utrymme! Känns rimligt, om man är dum i huvudet.[mad][mad]


   
Citera

Haha! Sött. [badgrin]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Doubt:

Haha! Sött. [badgrin]

Vad är sött[tard][tard]


   
SvaraCitera

sincan:

Vad är sött[tard][tard]

Bäbisar såklart. [tard]


   
SvaraCitera

Du ser den mest adligaste av de adligaste bäbisar.
Blått blod flyter i dess ådror.

Det är en bra bäbis.


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Doubt:

Bäbisar såklart. [tard]

Jo, ibland, men att överexponera en unge på detta vis under hela dagen är ju inte okej!!![mad]


   
SvaraCitera

Blir också trött på den där jävla horbäbisten [mad]
Är överallt! Hela tiden! Å den bajsar säker, skriker å luktar illa som alla andra bäbisar [mad]


   
SvaraCitera

Gav upp på aftonbladet förlängesedan, nu förtiden förlitar jag mig på alkisar och tjejerna på gatan dom har stadigt med bra info[mad]


   
SvaraCitera

aftonbladet aka bajsbladet är en äcklig bögtidning


   
SvaraCitera

Varför i helvette läser du aftonbladet för att få reda på vad som händer i världen.


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Gav upp på aftonbladet förlängesedan, nu förtiden förlitar jag mig på alkisar och tjejerna på gatan dom har stadigt med bra info[mad]

Låter bra, ska också börja med detta!

OF 5:

Varför i helvette läser du aftonbladet för att få reda på vad som händer i världen.

Sportbladet funkar rätt ok, annars så använder jag det bara för att se om något hänt snarare än letar intressanta artiklar.


   
SvaraCitera

sincan:

annars så använder jag det bara för att se om något hänt snarare än letar intressanta artiklar.

det står ju bara om typ c-kändisar som varit otrogna eller whatever hur spännande är det liksom.


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

OF 5:

det står ju bara om typ c-kändisar som varit otrogna eller whatever hur spännande är det liksom.

Nöjesbladet browsar man ju när man har jääääävligt tråkigt... Haha vi snackade en del om det på mitt sommarjobb när det var långtråkiga dagar... att man gått på nöjesbladet.


   
SvaraCitera