Aviseringar
Rensa alla

Varför ignorerar hon mig ibland?


Ämnesstartare

Är en tjej jag gillar jättemycket och tror hon gillar mig tillbaka..
I alla fall så är allt så där jättebra precis innan något händer..
Hon sitter i mitt knä massa kramar utan anledning och en massa blickar...
hon ringde mig i förra veckan och ville komma över och plugga ihop kunde inte då men fick lova henne att jag skulle dyka upp dagen efter i skolan eftersom vi har samma lektion just den dagen...

I alla fall, ändå trots det så blev det jättekonstigt i matsalen idag hon stirrade först på mig men slog bort blicken så fort jag tittade på henne...
Sedan försökte jag verkligen få ögonkontakt med henne men lyckades inte...
Sedan låtsades hon inte ens om mig, hon satte sig vid bordet brevid så jag skulle liksom kunna se henne och hon se mig men hon hejjade ändå inte...
Iofs gjorde inte jag heller det..

Men de flesta jag känner hade liksom sagt hej.
Är det nåt tecken på att hon inte är intresserad längre? [sad]
Är så dålig på tjejers signaler...


   
Citera
Ämnesstartare

Du får visa henne your pimphand, kompiz [no-no]!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är sur för något du omöjligt kan veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glöm jäntan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att hon är kvinna och då blir det som Devon sa:

Devon:

Hon är sur för något du omöjligt kan veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mattiis:

Är så dålig på tjejers signaler...

Kvinnor är ett mysterium. Antingen är hon störtförälskad i dig och spelar mycket svårfångad, eller också är hon inte intresserad av dig längre. Det bästa är att fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har fått aids av sin andra pluggkompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi:

Kvinnor är ett mysterium. Antingen är hon störtförälskad i dig och spelar mycket svårfångad, eller också är hon inte intresserad av dig längre. Det bästa är att fråga.

Träffar henne imorgon, klarar inte av att fråga det [cute]
Men om hon beter sig som vanligt? liksom kramas utan anledning och så där? då borde hon i alla fall inte vara sur på mig eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Devon:

Hon är sur för något du omöjligt kan veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kanske kände sig dissad och som att hon var för på och därför körde hon en 180 och försöker vara svårflirtad i hopp om att du ska visa mer intresse?

Jag förstår inte tjejer själv, men jag är en själv och jag har gjort sådant själv. XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPod_:

Du får visa henne your pimphand, kompiz [no-no]!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Hon kanske kände sig dissad och som att hon var för på och därför körde hon en 180 och försöker vara svårflirtad i hopp om att du ska visa mer intresse?

Jag förstår inte tjejer själv, men jag är en själv och jag har gjort sådant själv. XD

Hon har inte direkt någon anledning att känna sig för på..
visst var hon som föreslog att träffas och plugga..
Hon har även nämnt att vi ska ha filmkväll tillsammans varje gång vi hörs av...
Fast det är nästan alltid jag som hör av mig bara för att prata [cute]

Men om hon är som vanligt imorgon? vad tror du felet kan vara då? är det så att hon inte är intresserad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mattiis:

Men om hon är som vanligt imorgon? vad tror du felet kan vara då? är det så att hon inte är intresserad?

Jag skulle tro att hon är intresserad och därför inte vet hur hon ska bete sig, speciellt om hon inte är helsäker på vilket sätt du gillar henne... När ni ses, vem säger hej först, vem kramas först? Vem tar första steget in till en konversation?

Det låter mer som oro än något annat, känner hon sig trygg är hon nog normal... Se till så hon känner sig trygg, försök hinta på något sätt att du gillar henne... Bjud med henne hem imorgon, laga mat tillsammans, se på en film, mys ihop dig med henne - en puss på kinden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Hon har fått aids av sin andra pluggkompis.

Och inte bara det, hennes andra pluggkompis är hennes bror [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hobzii:

Och inte bara det, hennes andra pluggkompis är hennes bror [surprised]

Plus att brodern vänstrar med deras morsa!


   
SvaraCitera