Aviseringar
Rensa alla

Varför inte vara ärlig???


Jag har länge misstänkt min pojkvän som är mitt ex nu att han har rökt på. Men han säger hela tiden att han inte gör de...men sen när jag sa åt honom "säg sanningen nu..annars gör jag slut"... så gjrode jag slut...så berätta han sanningen... varför döljer man det?? om man nu (som jag har gjort) har sagt att man vill hjälpa personen


   
Citera

för att han inte orkar med någon som överreagerar och tror att hon kan "hjälpa".


   
SvaraCitera

Måste bara fråga, ifall det visade sig att han sa sanningen när han nekade till att han rökt på, hur hade du reagerat då? [shake]

Verkar som om du var väldigt bestämd på att han hade rökt på och att det inte bara var misstankar och att det enda svar du skulle acceptera var att han erkände att han rökt på även fast att han kanske inte gjort det? [confused]


   
SvaraCitera

Hjälpa honom med vad? Om han inte missbrukar behöver han ingen hjälp


   
SvaraCitera

Han kanske skämdes över det, men din tröga hjärna kunde väl inte tänka så långt....


   
SvaraCitera

Roid Rage:

Hjälpa honom med vad? Om han inte missbrukar behöver han ingen hjälp

precis.


   
SvaraCitera
Åtta

Därför att man ofta tvingas till det, då människorna i ens omgivning inte alltid är så insatta, men ändå har starka åsikter och värderingar som de gärna vill applicera på andras liv.


   
SvaraCitera

Sa han någonsin att han behövde hjälp?


   
SvaraCitera

Varför skulle du "hjälpa" honom? Skulle han bli lyckligare av det, tror du? Blev han lyckligare av att bli av med sin flickvän? Blev du?


   
SvaraCitera

fick du inget bra svar i dom andra tjugohundraelva trådarna du skrivit?


   
SvaraCitera

Är du inne på ungdomar? va? va?? berätta nu annars gör jag slut, du vet att jag bara vill hjälpa dig.


   
SvaraCitera

Flikkan:

varför döljer man det??

För många unga är okristna syndiga elakingar som inte fått lära sig att det e fult att ljuga. ):
Förstår inte heller varör inte folk bara kan vara ärliga, speciellt när det gäller sånna saker, och ljuger för sin flickvän/hurstru.. ):


   
SvaraCitera

Strunta


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Men snälla, precis som så många redan sagt, hur skulle du själv reagera om han erkände det från början, han kanske ville dra med en vit lögn för att inte såra dig, men i din hjärna med 2 hjärnceller där den ena sitter i rullstol och den andra puttar på så förstår inte du det, hoppas du är glad över att du gjort slut. haha XD du är ju redigt stendöd


   
SvaraCitera