Aviseringar
Rensa alla

Varför jag?


Ämnesstartare

Varje gång jag börjar komma närmare någon jag gillar får jag alltid reda på att jag inte duger på nåt sätt. När jag försökt ta det där "första steget" har jag blivit kallad många saker och hört mycket ursäkter. Men sanningen är tyvärr att:
Ingen tjej vill vara med mig. Inte som vänskap, inte som relation, ingenting. Jag börjar närma mig 19 nu och börjar få lustar om att ha någon vid min sida. Antingen en kärleksrelation eller någon tjejkompis att dela med, och kunna prata med när som helst.
Är det någon särskild egenskap man behöver, eller bara tur?

Och varför vill jag ha det här så mycket att jag går in och skriver om det på detta forum?


   
Citera

anothechaos:

och hört mycket ursäkter.

Ursäkter för att inte kunna vara vänner? Du börjar väl i fel ände.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag formulerade mig fel där. Den delen gäller endast mina misslyckade försök att skaffa förhållanden. Men grejen är ju att de flesta tjejkompisar man hittar kan man antingen inte lita på eller så får man känslor.


   
SvaraCitera

någonting lär du göra fel iaf, det behöver inte alls vara dig det är fel på egentligen, men något du gör verkar iaf skrämma bort dem.


   
SvaraCitera

känner igen det där allt för väl men folk vill inte ha vänner särskilt inte bra sådana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

någonting lär du göra fel iaf, det behöver inte alls vara dig det är fel på egentligen, men något du gör verkar iaf skrämma bort dem.

Inte den blekaste om vad jag isåfall gör för att skrämma bort någon.


   
SvaraCitera

anothechaos:

Inte den blekaste om vad jag isåfall gör för att skrämma bort någon.

går för fort fram kanske..? svårt för mig också att veta då jag aldrig träffat dig


   
SvaraCitera

anothechaos:

Ingen tjej vill vara med mig

Inte någon som du har träffat HITTILS, men det finns ju fler[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livet_:

Inte någon som du har träffat HITTILS, men det finns ju fler

Agh, inte många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anothechaos:

bara tur


   
SvaraCitera

anothechaos:

Och varför vill jag ha det här så mycket att jag går in och skriver om det på detta forum?

Det jag gillar med flickvänner/ tjejkompisar är att man kan prata på ett lite annat plan än vad man gör med sina vanliga kompisar. Jag gillar inte att mesa till mig vilket händer ibland och jag sitter inte direkt och pratar om nagellack med tjejer men jag upplever ofta att man kan prata om andra saker med tjejer än med killar.
Tjejer är som regel mycket mer öppna med känslor och liknande än grabbar . kanske är det som du söker?


   
SvaraCitera

Ignorera det eller bilda förhållande med någon i samma situation Dold text: [wink]


   
SvaraCitera

Vissa föds döva, andra har plågsamma sjukdomar, eller blir våldtagna och misshandlade.

De tänker nog "varför just jag?", och så du förstås..


   
SvaraCitera

anothechaos:

Agh, inte många.

nej, men det finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl inte dig de är fel på. hitta nån du passar med, istället för att försöka ändra på dig. Tycker också de är väldans svårt att hitta någon.


   
SvaraCitera