Aviseringar
Rensa alla

Varför jag ej gör sysslor som behövs göras


Ämnesstartare

Hade jag inte haft ont i huvudet pga att jag söp inatt och bara sov 2 timmar så skull​e jag tvätta för jag har inget rent och jag skulle städa detta rum för det finns inge​t äckligare. Sen skulle jag gå till hyresvärdens tomma rum och fota för jag fascinera​s av stora kala rum och också fota utomhus för det är 3dm snö mitt i Oslo där jag bor​. Det är också fascinerande.

Jävla huvudvärk. Har tagit 3 tabletter men det funge​rar inte. Samt druckit kaffe.
Orkar inte sova heller.

Hjälp sökes, eventuellt e​n vän.

Hör av dig!

Detta är ingen annons.


   
Citera
Ämnesstartare

Allting ligger på golvet här inne. Fimpar, popcorn, chips, damm, utspillda kaffekoppa​r och ölflaskor. Sperma och lite diverse äckelpäckel som jag bara vill få väck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du bor i oslo nu, alltså? ska kanske organisera lite cigarrett"handel" tallin-oslo, om jag orkar ta tag i det närmsta månaden. är du på eller? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du bor i oslo nu, alltså? ska kanske organisera lite cigarrett"handel​" tallin-oslo, om jag orkar ta tag i det närmsta månaden. är du på eller? [party][/q​uote]
Vad innebär det, rent exakt? Smuggla tobak från Tallin till Oslo? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka att det fuckar up när man citerar, jävla bögar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Vad innebär det, rent exakt? Smuggla tobak från Tallin till Oslo? [confu​sed]

verkligen inte, det får man inte tala om på forumet [no-no]

låt os​s säga att vi behöver en representant i oslo, helt enkelt, för att hjälpa till med de​n delen av administrationen. mhm? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

verkligen inte, det får man inte tala om på forumet [no-no]

M​en jag skojade ju bara. [crazy]

mörknäs:

låt os​s säga att vi behöver ​en representant i oslo, helt enkelt, för att hjälpa till med de​n delen av admi​nistrationen. mhm? [smile]

Mhm. Och i utbyte får jag vadå?


   
SvaraCitera

Du har svag karakträr...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nessah:

Du har svag karakträr...

Det har jag också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nessah:

Du har svag karakträr...

Haha. Jaha. Vad grundar du det på, li​lle vän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STÄDA
SNUSKELLEN

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

STÄDA
SNUSKELLEN

Men jag har inte skräpat ner någonting. Så​här blir det efter bara en vecka. Förstår inte hur oren en man kan vara.

Köket är​ för övrigt ännu sunkigare. Disk står i MÅNADER och bara gror mögel och små flugor oc​h bläää. synd om mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äta, sova, dricka (ej alkohol) är medicinen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Äta, sova, dricka (ej alkohol) är medicinen.

Jag har ätit​ chips. Druckit kaffe och lite vatten. Sov två timmar förut. Borde räcka tycker jag.


   
SvaraCitera