Aviseringar
Rensa alla

Varför jag ej gör sysslor som behövs göras


Ämnesstartare

SUKOF:

M​en jag skojade ju bara. [crazy]

man ska inte skoja om sånt [no-no]

SUKOF:

Mhm. Och i utbyte får jag vadå?

du slipper föra varorna över några gränser, säljer dessa till lämpliga kunder i stör​re mängd (vet inte vad lämplig minimigräns är, men det märks), till ett mycket markna​dsmässigt pris. du behåller en procentsats av intäkterna. låter inte det fantastiskt?​ [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Jag har ätit chips. Druckit kaffe och lite vatten. Sov två timmar förut. Borde räcka tycker jag.

Det gör det inte. Många (inklusive jag) behöver en dag på sig att återhämta sig från alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

. du behåller en procentsats av intäkterna. låter inte det fantastiskt?​ [party]

Det låter faktiskt helt okej. (Borde inte detta tas via msn?) Hur stor mängd på ett ungefär talar vi om då? Jag har nämligen ingen vidare stor bekantskapskrets här än. Dock bor jag ihop med tre rökare.

Matilda1988:

Det gör det inte. Många (inklusive jag) behöver en dag på sig att återhämta sig från alkohol.

Du har så rätt. Men jag känner mig redan bättre faktiskt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Det låter faktiskt helt okej. (Borde inte detta tas via msn?) Hur stor mängd på ett ungefär talar vi om då? Jag har nämligen ingen vidare stor bekantskapskrets här än. Dock bor jag ihop med tre rökare.

borde tas via något annat kommunikationsmedel, ja. är inte så aktiv vid dator för stunden, men jag säger till när jag slängt upp waste-nätverk. ändamålsenligt! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

borde tas via något annat kommunikationsmedel, ja. är inte så aktiv vid dator för stunden, men jag säger till när jag slängt upp waste-nätverk. ändamålsenligt! [party]

Bra! Dock äger jag inte längre en fungerande dator och tvivlar på att jag får fiffla med sådant på andras. Räkna inte med mig den här gången. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Härlig utveckling den här tråden fick!

Angående ditt lilla problem är det väl ingen fara än. Dagen är ung! Lusten att göra vettiga saker brukar väl komma tillbaks successivt dagen efter. Sen är det väl alltid så att det är lätt att man skjuter upp saker hela tiden när man ändå har tid över. Själv borde jag ringt och bombhotat min föredetta arbetsgivare redan för två veckor sedan men jag går fortfarande och skjuter det framför mig hela tiden. Nu idag har jag i alla fall letat upp telefonnumret så om några dagar kanske jag orkar ringa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Bra! Dock äger jag inte längre en fungerande dator och tvivlar på att jag får fiffla med sådant på andras. Räkna inte med mig den här gången. [sad]

men jävla inte äga en vettig dator, skaffa! [no-no]

kan fråga judisk bandmedlem om han har någon på lager som han vill sälja till överpris? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Nu idag har jag i alla fall letat upp telefonnumret så om några dagar kanske jag orkar ringa.

Man ska inte stressa. [love]

mörknäs:

kan fråga judisk bandmedlem om han har någon på lager som han vill sälja till överpris? [y]

Har seriöst inga pengar. Får tusen spänn i månaden av min farsa och det går åt på att överleva. Om jag FÅR en hårddisk är min dator som ny iallafall. [cute] *hinthint*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Har seriöst inga pengar. Får tusen spänn i månaden av min farsa och det går åt på att överleva. Om jag FÅR en hårddisk är min dator som ny iallafall. [cute] *hinthint*

är hårddisken kass eller är den bara i tvivelaktigt skick? tror jag har något fungerande liggandes hemma. tror att jag har någon på typ 25-30 gb som sitter i också, som jag kan intyga fungerar helt okej. dock liten, som sagt. hur ofta är du i sverige nu för tiden?


   
SvaraCitera

SUKOF:

Haha. Jaha. Vad grundar du det på, li​lle vän?

Därför att du har svårt att motstå frestelser och inte har någon diciplin. Du skulle inte ha supit. Men nu när skadan redan är skedd skulle du ha tagit tag i dig själv och gjort dina sysslor. Vilket du inte gjorde. Svag karakträr. Inget att skämmas för, jag kan inte motså vissa saker heller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

är hårddisken kass eller är den bara i tvivelaktigt skick? tror jag har något fungerande liggandes hemma. tror att jag har någon på typ 25-30 gb som sitter i också, som jag kan intyga fungerar helt okej. dock liten, som sagt.

Den är, vad jag har förstått helt paj. Kanske måste påpekas att det är en laptop också.

mörknäs:

hur ofta är du i sverige nu för tiden?

Inte särskilt ofta. Dock ska jag till Sverige lagom till den 29onde då jag ska vittna i Rätten. [zzz]

nessah:

Men nu när skadan redan är skedd skulle du ha tagit tag i dig själv och gjort dina sysslor. Vilket du inte gjorde. Svag karakträr. Inget att skämmas för, jag kan inte motså vissa saker heller...

Dock var det inga måsten jag skulle göra. Mest för att vara snäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Den är, vad jag har förstått helt paj. Kanske måste påpekas att det är en laptop också.

ah, då ska det till en 2.5"-disk också, då vet jag inte om jag kan hjälpa dig med den saken. kan kolla om herr judisk bandmedlem har någon dylik disk liggandes, eller om han kan införskaffa.

tooboredtodie:

JUDENDOM ÄR BRA

SUKOF:

Inte särskilt ofta. Dock ska jag till Sverige lagom till den 29onde då jag ska vittna i Rätten. [zzz]

golbög där [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ah, då ska det till en 2.5"-disk också, då vet jag inte om jag kan hjälpa dig med den saken. kan kolla om herr judisk bandmedlem har någon dylik disk liggandes, eller om han kan införskaffa.

Oh, nicenice. [love]

mörknäs:

golbög där [no-no]

Du kan va! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Oh, nicenice. [love]

http://www.webhallen.com/prod.php?id=81052

den där borde fylla ditt syfte, om du har pengar till en. annars så kanske din dator klarar av att boota från ett minneskort eller en usb-sticka, om du har lite tur, men det är mest en nödlösning i händelse av havererad dator i väntan på något vettigare.

SUKOF:

Du kan va! [no-no]

ska göra image macros med du kan va, de kommer bli snygga! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

den där borde fylla ditt syfte, om du har pengar till en. annars så kanske din dator klarar av att boota från ett minneskort eller en usb-sticka, om du har lite tur, men det är mest en nödlösning i händelse av havererad dator i väntan på något vettigare.

Om jag ska vara helt uppriktig har jag ingen vidare koll på sådant. Tänker överlämna projektet till någon mer kunnig.

mörknäs:

ska göra image macros med du kan va, de kommer bli snygga! [party]

[party][party]


   
SvaraCitera