Aviseringar
Rensa alla

varför jag var alltid frågan av konstiga frågar om kina i lektion?


Ni vet inte mycket ni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Min fru får samma frågor varje gång hon träffar nya svenskar. De är helt enkelt nyfikna och vet inte så mycket om landet och kulturen i Kina. Jag tror inte att någon menar nånting illa gentemot dig. Och det är såklart helt ok att säga att man inte vill prata om just det, tycker jag iaf.

jag tycker att flesta av svenskar är mycket snäll och trevligt utan något illa men det finns många olika människor från olika länder nu för tiden, för att jag läser svenska för invandrare i skolan nu, jag har träffat flera personer med ovänligt erfarenhet.


   
SvaraCitera

ni tror alltså det är helt i sin ordning att trollet i fråga stavar perfekt men inte kan meningsbygga for shit?[rolleyes]
ni är ju dummare än en dum dumming[blush]


   
SvaraCitera

isola:

[bigsmile] aw
men bättre det än typ bitch eller regeringen

Ja men det är inte bättre än ho!


   
SvaraCitera

vinson:

jag tycker att flesta av svenskar är mycket snäll och trevligt utan något illa men det finns många olika människor från olika länder nu för tiden, för att jag läser svenska för invandrare i skolan nu, jag har träffat flera personer med ovänligt erfarenhet.

Jag förstår, ja sånt är ju aldrig roligt, då folk är otrevlig utan anledning alltså.


   
SvaraCitera

Tickstart:

ni tror alltså det är helt i sin ordning att trollet i fråga stavar perfekt men inte kan meningsbygga for shit?ni är ju dummare än en dum dumming

men sluta [mad]


   
SvaraCitera

Myksa:

Ja men det är inte bättre än ho!

santsant


   
SvaraCitera

vinson:

men tycker du att det är snäll att fråga denna konstigt eller privat frågar alltid?

[love]


   
SvaraCitera

hade jag varit i främmande land och blivit frågad om vi åt hundar hade jag haft jävligt kul jämt


   
SvaraCitera

Tickstart:

ni tror alltså det är helt i sin ordning att trollet i fråga stavar perfekt men inte kan meningsbygga for shit?

Jag kan garantera dig att din engelska grammatik suger getpung, trots att du troligtvis kan stava som folk.


   
SvaraCitera

Tickstart:

ni tror alltså det är helt i sin ordning att trollet i fråga stavar perfekt men inte kan meningsbygga for shit?[rolleyes]

google translate kanshi


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Jag kan garantera dig att din engelska grammatik suger getpung, trots att du troligtvis kan stava som folk.

se där har du fel![crazy]


   
SvaraCitera

isola:

google translate kanshi

ooh
där är du nåt på spåren o:


   
SvaraCitera

skriv nu en jättelång engelsk prosa för att sänka honom, tickis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


   
SvaraCitera

Tickstart:

ni tror alltså det är helt i sin ordning att trollet i fråga stavar perfekt men inte kan meningsbygga for shit?
ni är ju dummare än en dum dumming

Du är inte direkt rätt person att prata om språkbruk.


   
SvaraCitera