Aviseringar
Rensa alla

Varför just mej [sad]


Ämnesstartare

för du ger ett förbannat korkat intryck och borde få en käftsmäll för dina dumma argument


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol... avregg...HAHAHA[cry][sad][sad]


   
SvaraCitera

naw, hon avreggade sig


   
SvaraCitera

"Totalt har 3 användare röstat."

hehe


   
SvaraCitera

Du är ju rätt bra på att vara taskig tillbaka, och du verkar inte kunna skilja på allvar och ett harmlöst skämt. Men lär dig att inte ta åt dig istället, det är lika bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tosseida:

Jag bryr mej inte (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tosseida:

Jag tycker man bara ska strunta i dom

Om man vill, annars kan man bry sig. Man gör som man vill. Det är upp till var och en att bestämma hur man vill göra [smile] (CP CP CP. Jag väljer att inte bry mig [smile]. RÖV RÖV RÖV [cry]. Hehe, rövhål)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tosseida:

Det blir jobbigt i längden att behöva höra skit precis hela tiden.

Internet tar död på dig.
Internet = dåligt.
Klipp kontakten med Internet! [y]


   
SvaraCitera

jag tror andra hackar och kritiserar folkbara för att de ska känna sig bättre själv för att de är jävla mesar egenkligen.
Jag säger som Grynet "ta ingen skit" visst det är lätt att säga men vafan, de kan inte mena det de säger, de känne rinte dig... (samma sak med alla jävla killar som har chattat med en i en vecka och hållerp åo snackar om hur mkt de älsakr en- de är bara kåta jävlar helt enkelt)

och jag ska erkänna en sak, jag läste igenom din text och ja gkunde int ehitta nå fel på stavningen, kanske för att jag är lika usel på att stava jag med men vafan,

Tosseida:

Varför bryr sej alla om att jag stavar fel när jag inte kan göra något åt det på grund av dyseleksi.

haha du har iaf något att skylla påom du tycker det ärskämmig... jag tror bara att jag är för lat för att läsa igenom mina texter och memmorera all årdning på bokstäver och liknaden i alla ord !
det fins roligare saker att vara bra på. Och vem gillar alla dessa jävla språkpoliser, det är fan mer irriterande!, ingen är perfekt oh de tär absolut inge fel med det [bigcheers]

som jag skrev när folk klagad epå min stavning, visst jag suge rpå att stava och slarvar som fan, men ni fatta ju vad jag mena och det är det viktigaste...

hoppas du fatta va jag menar iaf [blush] [wink]


   
SvaraCitera

hallå läste va de andra skre,v sä jävla typiskt av dem! du säger att du mår dåligt av det och då klagar du på dem! de kanske tycker det är konstigt men ja

Viljans Triumf:

Tosseida: Det blir jobbigt i längden att behöva höra skit precis hela tiden.

Blir sjuk irriterad på dem palla klaga på någon som precis sakt att den mår dåligt av det.. hur mkt IQ krävs det för att förstå att det är onödig att vara otrevlig och elak mot folk? (dessa personer är alltså pantade) [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tosseida:

Jag tycker man bara ska strunta i dom (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tosseida:

Jag bryr mej inte (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar man åt sig av vad folk säger på internet borde man inte ens äga en dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite in åt HELVETES meningslös tråd? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tosseida:

Jag tycker dom borde bli anmälda direkt (Du röstade på detta alternativ)

Dom gör mej så ledsen[sad]


   
SvaraCitera