Aviseringar
Rensa alla

Varför känner jag mig såhär?


Ämnesstartare

MakingBelieve:

Nej, missförstå inte, jag var inte på festen för att bli otrogen eller något, bara för att jag ville dricka.. och det var ju ändå min farbrors fest 🙂

Jo men jag menar ju det att om du trodde att du skulle bli svartsjuk eller kanske till och med vara otrogen, så var det ju lika bra att du inte åkte. Tydligen har du inte kommit över människan.

MakingBelieve:

"Oj, förlåt älskling. Jag somnade. Jag är inte arg på dig <3"

Varför får du ångest av det? [shake]


   
SvaraCitera
Vision

Hängde inte riktigt med i din text men jag håller med de andra och tycker att du ska ligga hemma och kolla på film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Jo men jag menar ju det att om du trodde att du skulle bli svartsjuk eller kanske till och med vara otrogen, så var det ju lika bra att du inte åkte. Tydligen har du inte kommit över människan.

Hm, jo det är sant. Jag skulle nog aldrig komma över honom. Redan första stunden var underbar :/

Harpya:

Varför får du ångest av det?

Oj, förlåt, jag läste fel XD
Nej, jag tror jag skrev ngt i stilen "Vilken tur. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen <3"


   
SvaraCitera
Vision

Vissa perioder kan man bara vara extra känslig, kanske är du i en sådan period nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

"Vilken tur. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen <3"

Fortfarande inget att få ångest för[shake]


   
SvaraCitera
Vision

Perioder kan vara lika med dagar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Vissa perioder kan man bara vara extra känslig, kanske är du i en sådan period nu.

Jag må säga att jag haft väldigt många och långa sådana perioder i så fall.. :/


   
SvaraCitera
Vision

MakingBelieve:

Jag må säga att jag haft väldigt många och långa sådana perioder i så fall.. :/

Då kanske du helt enkelt är en känslig människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Då kanske du helt enkelt är en känslig människa.

Ja, det är just det jag är och det är väldigt plågsamt..


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Ja, jag ska ändå se på bio, så jag ska försöka tänka på annat. Tack 🙂

Det är en jättebra idé. Man måste inte alltid ställa upp för andra eller förklara varför man inte vill vara med dem. Man behöver svängrum ibland [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Urfbert:

Det är en jättebra idé. Man måste inte alltid ställa upp för andra eller förklara varför man inte vill vara med dem. Man behöver svängrum ibland

Precis vad jag försöker förklara för min kompis. Ingen verkar förstå att jag mår dåligt och bara vill vara för mig själv, i stället blir dom sura, men nu verkar det ha svalnat, så jag ska ha en trevlig stund med mamma med Ramlösa dricka och Marabou Daim choklad [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med H. att det inte är någonting att ha ångest för, även om det inte får dig att ha mindre ångest bara för att vi säger det. Är övertygad om att han inte är arg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Håller med H. att det inte är någonting att ha ångest för, även om det inte får dig att ha mindre ångest bara för att vi säger det. Är övertygad om att han inte är arg.

Men jag är förbaskat känslig av mig så jag kan bli lite ledsen för lite saker också.. och nej, han är inte arg på mig.. han var bara ganska full just då 🙂


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Precis vad jag försöker förklara för min kompis. Ingen verkar förstå att jag mår dåligt och bara vill vara för mig själv, i stället blir dom sura, men nu verkar det ha svalnat, så jag ska ha en trevlig stund med mamma med Ramlösa dricka och Marabou Daim choklad [crazy]

Det är synd att inte din kompis förstår det. Det borde vara inbyggt i alla människor. Men det är klart, vi är själviska djur och jag tror man kan ta det som en pik om det är någon som inte vill vara med en just för tillfället.

MakingBelieve:

Men jag är förbaskat känslig av mig så jag kan bli lite ledsen för lite saker också.. och nej, han är inte arg på mig.. han var bara ganska full just då 🙂

Jobbigt det där, fast ibland så kanske det kan vara skönt att bara .. släppa taget och vara lite ledsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Urfbert:

Det är synd att inte din kompis förstår det. Det borde vara inbyggt i alla människor. Men det är klart, vi är själviska djur och jag tror man kan ta det som en pik om det är någon som inte vill vara med en just för tillfället.

Jo, men hon har varit med om människor som sagt något, men sen inte håller det, men det är just för att jag oftast får ångest och hålla sällan något... jag visste inte heller att det skulle bli såhär :/

Urfbert:

Jobbigt det där, fast ibland så kanske det kan vara skönt att bara .. släppa taget och vara lite ledsen?

Jo, det är väl skönt ibland, men inte när det gör så ont att gråta över en stor sak som jag tycker att det är.. :/


   
SvaraCitera