Aviseringar
Rensa alla

Varför kallar han mig inget "sött smeknamn"?


Ämnesstartare

Jag har börjat dejta en kille jag kännt i ett par år och för mig klickade det. Han sa att han haft kul också etc. Men trots att vi varit väldigt intima (dock inte gått hela vägen) så kallar han mig inget "sött"! ALLA tidigare killar jag träffat har kallat mig t.ex. något av följande: 'babe' eller 'sötnos'. När jag provade kalla honom 'snygging' hände inget heller. Brukar inte alltid killar ge tjejer dom är smått på G med eller så "söta smeknamn" eller vad är det frågan om?

Hur kan jag göra så att han börjar kalla mig något fint... eller åtminstone mitt namn iaf. Just nu är det inget, som om vi inte gjort något :S


   
Citera

diamond_:

Brukar inte alltid killar ge tjejer dom är smått på G med eller så "söta smeknamn" eller vad är det frågan om?

Eh. Nä.

diamond_:

Hur kan jag göra så att han börjar kalla mig något fint... eller åtminstone mitt namn iaf. Just nu är det inget, som om vi inte gjort något :S

Du säger det åt honom. Tror inte att han kan läsa tankar.


   
SvaraCitera

lol det kanske inte är hans grej bara? [zzz]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Haha, nej, verkligen inte.


   
SvaraCitera

Om jag var brud och någon kallade mig "babe" hade jag nog gjort något fult.


   
SvaraCitera

tjabba snuttelisnuttan tar du den i tvåan[wink]


   
SvaraCitera

[mad][mad][cry][cry]


   
SvaraCitera

Vad kallar han dig?


   
SvaraCitera

Vad töntigt. Av dig alltså. Eh, fråga om han kan göra det bara?


   
SvaraCitera

diamond_:

Brukar inte alltid killar ge tjejer dom är smått på G med eller så "söta smeknamn" eller vad är det frågan om?

[no-no]


   
SvaraCitera

diamond_:

Just nu är det inget, som om vi inte gjort något :S

Vadå inget? Ger han dig inga komplimanger, kramar eller annat?


   
SvaraCitera

Vilka djävla töntiga skitproblem du har?

Vad spelar det för roll om du tycker om honom och han tycker om dig?

Kallar inte min flickvän något smeknamn och inte fan är vi mindre lyckliga för det.

Dold text: Eller okej ibland piper jag fram ett "bubbi" av någon djävla anledning men det är knappast det som gör att vi har en fungernade relation, fan vad töntigt det låter, "bubbi". Aja, man får vara sentimental och smörig ibland.


   
SvaraCitera

Hm ja du, har också alltid fått smeknamn. Men han kanske inte gillar sånt :O vem vet.


   
SvaraCitera

diamond_:

Brukar inte alltid killar ge tjejer dom är smått på G med eller så "söta smeknamn" eller vad är det frågan om?

I Lol'd


   
SvaraCitera