Aviseringar
Rensa alla

Varför kan inte människor bara vara glada över sin situation?


Ämnesstartare

det är vinter


   
SvaraCitera

för: då hade alla dött det vore relativt jobbigt och omständigt för artens fortlevnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm det känns lite bortskämt ibland. [confused]


   
SvaraCitera

Utan missnöje stagnerar människan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt att säga 😛 jag är jävligt glad över min situation nu, men jag kan tyvärr inte glädjas fullt ut med tanke påa tt jag vet att den här situationen har ett slut [bigsmile] blir stressad och får ångest när jag tänker på att denna bra perioden kommer att övergå i nåt sämre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland har man anledning att inte vara glad över situationen men i de allra flesta fall misstänker jag att man bara är otacksam eller bortskämd. räknar in mig bland de otacksamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e det!! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag e det!! [bigsmile]

bra ennie, varje dag är ditt livs bästa dag hittills! gillar det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

bra ennie, varje dag är ditt livs bästa dag hittills! gillar det...

hehe jag har inte kvar det för det blir så svårt t slut. men e fortf nöjd men inte alltid glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Men om jag ska vara seriös; om vi alltid varit nöjda hade utvecklingen inte gått framåt, vi hade helt enkelt inte känt någon motivation för att förbättra något och således stannat där vi varit.

helt enig hade vi inte ständigt strävat efter nått bättre så hade vi ju antagligen bott kvar i grottor, hmm kanske inte vore så dumt ändå dom verkar ju ganska lyckliga dom där blåa figurerna i avatar.


   
SvaraCitera