Aviseringar
Rensa alla

Varför kan jag inte ändra min presentation och snabbfakta?


Ämnesstartare

kebu12:

Är du ledsen eller?[sad]

Ja.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ja.[sad]

Varför är du ledsen, kan du inte vara glad istället?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Varför är du ledsen, kan du inte vara glad istället?[sad]

Är sjuk igenigenigen pga cphals, men kan vara glad för din skull. Ok?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Är sjuk igenigenigen pga cphals, men kan vara glad för din skull. Ok?

Haft länge eller? Okej, va glad för min skull[blush] så är jag ledsen för din skull[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Haft länge eller?

Brukar få halsinfektions-perioder som kan hålla på i månader. Sjuk-nästan frisk-sjuk-nästan frisk osv.
Vill inte gnälla, men gör det ändå. [mad]

kebu12:

Okej, va glad för min skull[blush] så är jag ledsen för din skull[sad]

Ya ok, bra överenskommelse. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Brukar få halsinfektions-perioder som kan hålla på i månader. Sjuk-nästan frisk-sjuk-nästan frisk osv.
Vill inte gnälla, men gör det ändå. [mad]

Gnäll på du, det är ju vad ni kvinnor gör bäst[wink] Nä men sånt är jobbigt. Har själv haft något med min hals, haft det sålänge så jag inte ens minns hur länge[shake]

antrax:

Ya ok, bra överenskommelse. [smile]

Aa, kände att jag fick offra mej lite för din skull nu när du mådde så dåligt[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Gnäll på du, det är ju vad ni kvinnor gör bäst

Kebu! [mad]

kebu12:

Har själv haft något med min hals, haft det sålänge så jag inte ens minns hur länge[shake]

Oj, vet du vad det är? [sad]

kebu12:

Aa, kände att jag fick offra mej lite för din skull nu när du mådde så dåligt[cute]

Du r så snäll ibland.
Men det är nog trevligare om du är glad än ledsen för min skull. Blir bara ännu mer gnällish av att folk tycker synd om egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Kebu! [mad]

Alltså, trodde det här var ett fritt land och man fick stå för sina åsikter[shake]

antrax:

Oj, vet du vad det är? [sad]

Haha nä. Men jag tror det börjar bli bättre nu, kändes iaf så idag[smile]

antrax:

Du r så snäll ibland.
Men det är nog trevligare om du är glad än ledsen för min skull. Blir bara ännu mer gnällish av att folk tycker synd om egentligen.

Mamma säger att man skall vara snäll[blush]
Egentligen sa jag bara så för att jag hoppades på att jag skulle få större chans att ligga om jag tofflade lite. Så du behöver inte tänka på att jag tycker synd om dej, för det gör jag inte[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Alltså, trodde det här var ett fritt land och man fick stå för sina åsikter[shake]

[shake] Nej, vad lever du i för töntig utopi?

kebu12:

Haha nä. Men jag tror det börjar bli bättre nu, kändes iaf så idag[smile]

[y]

kebu12:

Egentligen sa jag bara så för att jag hoppades på att jag skulle få större chans att ligga om jag tofflade lite. Så du behöver inte tänka på att jag tycker synd om dej, för det gör jag inte[smile]

Mmvet, spelade bara med för att du inte skulle förlora intresset. Ofc, en kvinnosak har ju också behov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

[shake] Nej, vad lever du i för töntig utopi?

Van FI valet eller? Måste man bara säga bra saker om er kvinnor nu?[sad]

antrax:

Mmvet, spelade bara med för att du inte skulle förlora intresset. Ofc, en kvinnosak har ju också behov.

Förlorade ju intresset nu när du sa att du också har behov, vill ju inte behöva tänka på att göra det skönt och bra för dej liksom[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken gåta.. Admins, komsi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Van FI valet eller? Måste man bara säga bra saker om er kvinnor nu?[sad]

Kvittar om FI vann eller ej. Du måste vara snäll ändå. Punkt slut. Tänk på vad mamma sa.[no-no]

kebu12:

Förlorade ju intresset nu när du sa att du också har behov, vill ju inte behöva tänka på att göra det skönt och bra för dej liksom[shake]

[shake] Mm men gå och köp dig lite sex då. Whine!


   
SvaraCitera

Crypto:

Bilden du försöker ladda är inte större än 1MB?

Det har jag ingen aning om.. Kan prova


   
SvaraCitera

Jag fixade det 😀[love]


   
SvaraCitera