Forumet - Varför kan jag inte gråta?

Varför kan jag inte gråta?

2504 0 41
Allt är skit.

Men jag kan inte gråta.

Min barndomskompis håller på att dö.

Min katt fick tre döda ungar och en levande för några dagar sen. Den levande gick jag runt och var mamma åt ett dygn, och mer. Igår dog han. Imorse dog kattmamman av utmattnig. Min lilla pärla.

Det och en massa andra saker har hänt, som gör så att jag bara vill gråta, jag känner hur allt bubblar inom mig. Men jag kan inte gråta. Jag fan skakar av känslor, mår piss. Har inte gråtit sen i sommras.

Nån mer som lider av detta syndrom, eller är jag ensam?

Spana också in:

sculptura:

Du kanske är rädd för att gråta eller känner inte dig själv/är trygg i dig själv etc. :S

Jag vet inte..jag kan nog vara rädd för att gråta, har alltid varit den starka i gruppen, kanske inte vill visa mig svag elr nåt.

Nuppineula:

Jag är skraj för att gråta. Min mor brukade slå mig när jag gjorde det förr. :/

Usch, vad hände sen då?

Lici:

man brukar faktist må bätte av at tfå gråta ut lite

Ja, det är ju det jag vet :/

tack för tipsen [smile][love]

greentea:

har du ätstörningar? I så fall kan det bero på det. men annars vet jag inte vad det kan vara

Nej, typ inte, men jag är en sån som skulle kunna utveckla...vill ha kontroll, om du fattar?

klasbengt:

Men om du sätter dig ner och verkligen TÄNKER på allt som hänt... och KÄNNER det. Så kanske tårarna kommer. Fast du kanske redan har gjort det.

Mm..skulle kanske kunna funka, men det är nog det att jag är rädd för att gråta, så jag kan liksom inte tänka tills jag gråter utan slutar när det börjar komma elr vad man ska säga..

kachin:

antagligen är det väl för mycket för att ta in? o sen måste man ju inte gråta för att man mår väldigt dåligt...

Jo så kan de ju va. Men grejen är att jag känner att jag vill.

Tack för alla svar å tips [love]
Känns ändå lite bättre när man har 'pratat' om det.