Aviseringar
Rensa alla

Varför kan jag inte logga in på MSN!!!


Ämnesstartare

Har drygt jävla problem med mitt msn... det vägrar logga in för mig... förut var det så att jag kunde logga in o skriva i 2min sen hängde sig MSN o nu har jag ominstallerat det men det vill endå inte funka! Någon som har liknande problem?


   
Citera

Nä.


   
SvaraCitera

Du kan kolla så att klockan och datum är rätt, funkar inte att logga in annars! Jag försökte ominstallera msn flera gånger innan när jag sedan märkte att man inte kan logga in utan rätt tid och datum xD lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan93:

Du kan kolla så att klockan och datum är rätt, funkar inte att logga in annars! Jag försökte ominstallera msn flera gånger innan när jag sedan märkte att man inte kan logga in utan rätt tid och datum xD lol.

datum : 12 mars 2009, kl 20.23
Det är rätt vill endå inte funka [sad] kör med ebuddy nu...


   
SvaraCitera

Jucka:

Det är rätt vill endå inte funka

Lite svårt o veta vad som är fel också [smile]
Kan du skrivaa lite mer utförligt? Får du ett ''error message'', det borde du få iaf något är fel ju. Vad säger det isåfall?


   
SvaraCitera
Åtta

Du kan ju alltid skita i Windows Live Messenger och installera någon annan MSN-klient.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan93:

Lite svårt o veta vad som är fel också [smile]
Kan du skrivaa lite mer utförligt? Får du ett ''error message'', det borde du få iaf något är fel ju. Vad säger det isåfall?

det som är det störda det enda som händer är att den laddar o sen hänger sig eller fortsätter ladda utan att något händer... [tard]

Åtta:

Du kan ju alltid skita i Windows Live Messenger och installera någon annan MSN-klient.

använder ebuddy nu men vill ha tebaxs mitt msn [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Jucka:

använder ebuddy nu men vill ha tebaxs mitt msn [sad]

Ebuddy är browserbaserat skräp. Prova Empathy, Pidgin, aMSN eller någon annan, riktig klient.


   
SvaraCitera

Jucka:

händer är att den laddar o sen hänger sig eller fortsätter ladda utan att något händer... [tard]

Lol, fan vad konstigt [crazy]


   
SvaraCitera

Du kan alltid använda Meebo annars


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera