Aviseringar
Rensa alla

Varför kommer killar alltid snabbare/lättare än tjejer?


Ämnesstartare

orcite:

En tjej brukar alltid komma minst 8 gånger innan jag kommer.

Är du säker på att hon inte fejkar? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orcite:

En tjej brukar alltid komma minst 8 gånger

hahahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orcite:

En tjej brukar alltid komma minst 8 gånger innan jag kommer.

I can smell fakes in the air...


   
SvaraCitera

Buddah:

För att killar är gjorde för att befrukta tjejer, kan vara behändigt om det inte tar en halvtimme då.

Absolut så är det ju säkert annars skulle människan dö ut.

Förutom detta fakta så är det väl inte sååå jäkla svårt att räkna ut.. TÄnk efter hur stort en killes ollon är i förhållande till klitoris ( som ju motsvarar killens ollon typ ) och hur mk detta ollon far in å ut i något som är fantastiskt skönt att fara in å ut i:) hur mkt stimulans får tjejens klitoris under tiden? - inte möet.... men med lite rätt teknik kan killen stimulera klitoris under själva akten (utan händer), om man liksom håller sig djupt inne i tjejen och med underlivet stimulerar hennes klit under tiden så kommer en tjej också, men visst tar det längre tid...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

apanluktardiesel:

TÄnk efter hur stort en killes ollon är i förhållande till klitoris ( som ju motsvarar killens ollon typ )

det är tvärtom


   
SvaraCitera

förutom den tveksamma sanningshalten så kanske det inverkar att vi faktiskt kan fortsätta ha sex ändå, rent fysiskt?


   
SvaraCitera

rbb:

Jag tror jag missade någon biologilektion, alternativt var för lat för att lära mig. Men varför är det så egentligen?

Därför att vi runkar och lär känna vår egen kropp samt kan ta för oss i sängen.

Många tjejer är rätt dåliga på båda två...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min flickvän kommer lättare än jag. [sad]


   
SvaraCitera
orcite

rbb:

I can smell fakes in the air...

det är faktiskt sant det jag säger


   
SvaraCitera

Dock är detta fan ingen regel utan undantag.. Jag har mött flera tjejer som är snabba eller har lätt för att komma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Terroristen:

Dock är detta fan ingen regel utan undantag.. Jag har mött flera tjejer som är snabba eller har lätt för att komma.

Klart det är så, det finns ALLTID undantag vad det än gäller. Alla tomater är inte röda liksom... därför måste man alltid generalisera och kolla vad DE FLESTA gör eller tycker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera