Aviseringar
Rensa alla

Varför man tycker att tjejer ska gilla honom om han stora muskler?


Ämnesstartare

Varför man tycker att tjejer ska gilla honom om han stora muskler? Min rumskamrat går till gym varje dag att träna sig, han säger att tjejer ska gilla honom om han stora muskler. Är det sant?


   
Citera
Ämnesstartare

han har stora muskler, förlåt min svenska är inte så bra.


   
SvaraCitera

alla tjejer tycker inte så


   
SvaraCitera

muskler är sexigt. truth hurts. NI FÅR SLITA OM NI SKA UT O HAFFA


   
SvaraCitera

så är det.


   
SvaraCitera

Även kvinnor är individer och har således olika smak. Vissa av dem tycker om biffar, andra inte.


   
SvaraCitera

säger som min lärare i textkommunikation skulle ha sagt, vem är "man" ?


   
SvaraCitera

sånna dära nissar som går o spänner sej på gymmet är fan precis alla lika dana ju, gört endast för att få en brud... ytliga äckliga svin.. förövrigt är folk som gymmar de tråkigaste på jorden för dom snackar fan bara om sitt jävla gym o sin träningsvärk...[tired]


   
SvaraCitera
Tyrael

YaBasta:

förövrigt är folk som gymmar de tråkigaste på jorden för dom snackar fan bara om sitt jävla gym o sin träningsvärk...[tired]

har gymmat
snackade inte bara om mitt gym och träningsvärk

Dold text: well played.


   
SvaraCitera
ohjens

vinson:

han säger att tjejer ska gilla honom om han stora muskler. Är det sant?

haha herre gud... muskler kan vara snyggt visst, med det handlar nog mer om vilken kroppsform man har. kan vara snyggare med mindre muskler i många fall. svårt att säga assåå. tycker personligen att det ska finnas lite att ta i(fett). blir så hårt med massa muskler.. hm


   
SvaraCitera

Ja. Harr fett med muskler får hundra miljoner bduar varje dag.


   
SvaraCitera

True story bro.
fast ej för mycket och kan vara snyggt utan också.
Eller ja en människa måste ju bestå av muskler för att kunna röra sig osv.


   
SvaraCitera

nä. jag gillar män som ser ut som pojkar. smalt ska det va. och inga synliga muskler.


   
SvaraCitera

klart man vill ha sin kille med lite muskler och lite fett där o här gör inte så mycket, det tycker jag är manligt, man vill ju inte ha en kille som är tunn som en liten fisk[rolleyes]. Men det ska ju inte bli överdrivet mycket! Normalt är ju snyggast och det är sexigt med killars stora händer[blush][blush] när blodådrorna syns sådär jätte mycket mmmums det är sexigt! skulle kunna käka upp dom! typ.


   
SvaraCitera

Tyrael:

snackade inte bara om mitt gym och träningsvärk

good for you[y]


   
SvaraCitera