Aviseringar
Rensa alla

Varför måste alla ha åsikter om allt hela tiden?


Ämnesstartare

... det är ju bara jobbigt... kan vi inte bara sluta tjafsa och släppa skiten och göra nåt vettigt istället? Jag bara frågar...


   
Citera

det var 1 dålig åsikt


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
det var 1 dålig åsikt

Instämmer.

Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: det var 1 dålig åsikt

Det var ingen åsikt ens, sluta!!!


   
SvaraCitera

ekivok ekvilibrist:

Det var ingen åsikt ens, sluta!!!

förlåt :((


   
SvaraCitera
Ngrswe

För att du blir arg


   
SvaraCitera

Egocentrism. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: förlåt :((

Det är okej! Tack för att du bryr dig om mina känslor, det är vettigare än att bombardera mig med en massa åsikter...

Ngrswe: För att du blir arg

Jag blir inte arg, jag blir uppgiven och ledsen. Det är tröttsamt att alla ska gå omkring och tycka saker om saker hela tiden. Det kommer inte funka i längden, till slut finns det så många meningslösa åsikter att man riskerar att drunkna i dem...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan inte gå utanför dörren utan att stöta på en hop kringflygande åsikter som man inte har bett om att få ta del av. Världen hade mått bättre av en rejäl åsiktssanering. Det finns säkert ett par-tre åsikter som är okej som man kan sålla ut och sprida, som går att göra nåt vettigt av alltså...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åsiktskörkort, någon?


   
SvaraCitera

tänkte så i skolan, var jobbigt när man blev påtvingad massa åsikter om saker för att kunna delta i undervisningen. kändes löjligt att ta ställning utan att vara proffs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: tänkte så i skolan, var jobbigt när man blev påtvingad massa åsikter om saker för att kunna delta i undervisningen. kändes löjligt att ta ställning utan att vara proffs.

Gillar din avatar, det ser ut som en åsiktsfri zon.


   
SvaraCitera

ja åsikter suger


   
SvaraCitera

Människor är såna, det ligger i vår natur att ha åsikter om precis allt. Men det vägrar partierna att ta upp!
Avskaffa åsikterna! Våga vara åsiktsfri!


   
SvaraCitera

ekivok ekvilibrist:
Man kan inte gå utanför dörren utan att stöta på en hop kringflygande åsikter som man inte har bett om att få ta del av. Världen hade mått bättre av en rejäl åsiktssanering. Det finns säkert ett par-tre åsikter som är okej som man kan sålla ut och sprida, som går att göra nåt vettigt av alltså...

Och dina åsikter är en utav dem?


   
SvaraCitera