Aviseringar
Rensa alla

Varför måste de spela så hög musik på krogen


Ämnesstartare

Jag vet varför, men ingen gillar det ju. Högtalarna knastrar, man får skrika i folks öron för att de ska höra vad man säger och när man kommer ut därifrån känns det som om man har öronproppar i öronen. Totalt värdelöst.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

För att de har inkompetenta krogdeejays som spelar skitmusik och inte har ett dyst om PA-system.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, tänk när man var sjutton och slapp gå på krogen.. fina tider


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

För att de har inkompetenta krogdeejays som spelar skitmusik och inte har ett dyst om PA-system.

Fattar inte ens varför man ska ha DJ:s på massa osofistikerade ställen som helt uppenbart inte spelar musik för att underhålla folk utan enbart för att öka alkoholförsäljningen. Varför inte bara sätta på en playlist på datorn och köra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Totalt värdelöst.

Nu är jag inte stammis på krogen då jag har åldern inne först om 2 månader. men jag har varit inne på några få krogar och upplevt problemet. och ja det suger som fan. Rent av onödigt! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Varför inte bara sätta på en playlist på datorn och köra.

Förmodligen för att det måste ju "se" bra ut med deejay. Även om nu diskjockeyn i fråga är en jävla bondlurk som spelar förra årets eurodance-hits på brutalt hög volym i tron att folk verkligen uppskattar skiten.


   
SvaraCitera
Kudhos

Deejayen är döv. ):
han vet själv inte vilken volym han har. ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Förmodligen för att det måste ju "se" bra ut med deejay. Även om nu diskjockeyn i fråga är en jävla bondlurk som spelar förra årets eurodance-hits på brutalt hög volym i tron att folk verkligen uppskattar skiten.

Mig lurar de inte iaf. Sedan att de spelar usel musik är väl något man får räkna med om man går till en random krog där det är tänkt att Magnus1979 ska sitta med sina lågutbildade fabrikskompisar och spana på brudar.


   
SvaraCitera

Eller så kan man gå till vettiga ställen som västerhus


   
SvaraCitera

håller med. asjobbigt att inte inte ens kunna prata med folk. eller oki på själva dansgolvet kan jag väl förstå. men ibland måste man ju typ skrika sig hes för att ens kunna beställa något i baren typ[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde nästan det bara var jag, började känna mig som en pensionär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Eller så kan man gå till vettiga ställen som västerhus

Tja, alla är inte lika lyckligt lottade. Där jag bor finns det typ fyra krogar, varav alla har samma ljudvolym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

Ja, tänk när man var sjutton och slapp gå på krogen.. fina tider

Hahahahahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Därför hänger man på ställen där det är antingen lagom volym på musiken eller bra musik så man inte bryr sig om den är hög 🙂


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Tja, alla är inte lika lyckligt lottade. Där jag bor finns det typ fyra krogar, varav alla har samma ljudvolym.

Stackars dig, där jag bor finns det miljoner krogar med acceptabel ljudnivå. [cool]


   
SvaraCitera