Aviseringar
Rensa alla

varför måste jag var en sån jävla idiot?


Ämnesstartare

jag är en idiot, och jag hatar mig själv. det upprepas i huvudet alla hemska saker man kan vara.

Jag har pratar med vuxna män på fb ifall de har nåt att säga, jag hatar mig själv för att prata med dem när jag ändå får tecken på att de antagligen är pedofiler. jag hatar dem också. varför sa jag vilket land jag bodde, en gång vilken bhstorlek jag har. det här är bland det mest pinsammaste jag berättat för någon och jag hatar hatar hatar hatar och bara hatar mig själv.

jag funderar på att ta livet av mig men jag vet att jag har en stor del framför mig. jag skäms så jvla mycket så att jag är förvånad att jag inte dött ändå ännu.

jag har haft problem med familjen också men det tänker jag inte berätta något om. jag mår illa av mig själv. jag har börjat skära mig och det känns skönt, jag kommer antagligen skära mig igen och jag tvivlar på att någon kan hindra mig.
jag känner mig fet och ful, antagligen för att jag får höra det ofta.
jag är bisexuell och vet inte vem jag ska vända mig mot.

såklart så finns det en anledning att jag skriver detta, jag vill inte känna såhär men jag vet inte hur jag kan sluta.
snälla, hjälp?


   
Citera
Ämnesstartare

Sluta vara emo så löser sig allt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men förihelvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla gör misstag, nu kan du lära dig av dina.


   
SvaraCitera

prata med soc , om du får bo på fosterhem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fann denna tråd komisk.

Sluta skära dig, kontakta BUP och sluta se något fel med internethorande, alla gör det.


   
SvaraCitera

Det hjälper inte att skriva av dig här! har du problem som du känner att du inte klarar av att fixa helt själv så MÅSTE du prata med någon! det behöver inte vara någon i din familj som du säger har problem med.. och tro mig, att skära sig hjälper INTE ett dugg! utan du kommer ångra dig sen när du fått massa märken som påminner dig om allt.
Du kanske ångrar dig till döds. SLUTA DÅ GENAST MED DET DU ÅNGRAR!. OCH BÖRJA OM PÅ NYTT.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

FirstBiThenEmo:

jag är bisexuell och vet inte vem jag ska vända mig mot.

Och vad ville du ha sagt med detta? Hur har dessa saker med varandra att göra? [tard]


   
SvaraCitera

bananberg:

Men förihelvete

isola:

Alla gör misstag, nu kan du lära dig av dina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

kontakta BUP

gjort, pratat ett halvår redan.

Kviq:

Och vad ville du ha sagt med detta? Hur har dessa saker med varandra att göra?

att jag inte vet vart fan jag ska gå

Jonnybravo91:

internethorande

grjeen är att är en idiot som litar på att de inte är det.

secondchance:

SLUTA DÅ GENAST MED DET DU ÅNGRAR!. OCH BÖRJA OM PÅ NYTT.

varför

annabehibak:

prata med soc , om du får bo på fosterhem

fan helr

S3ON:

Sluta vara emo så löser sig allt!

varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FirstBiThenEmo:

varför

Därför så är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-[tard]

ghjk.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon har ju uppenbara problem, varför försöker ingen hjälpa henne?

Tja, du borde antagligen radera kontot när du är klar du kommer antagligen skämmas ganska mycket?
Men iaf det finns nog inget vi här på um kan hjälpa dig med av det här. mitt förslag är då att radera kontot. direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Därför så är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

Men iaf det finns nog inget vi här på um kan hjälpa dig med av det här. mitt förslag är då att radera kontot. direkt.

ok, ska radera nu.


   
SvaraCitera