Aviseringar
Rensa alla

varför måste jag var en sån jävla idiot?


Kviq
 Kviq

FirstBiThenEmo:

att jag inte vet vart fan jag ska gå

Men vad har det med din sexuella läggning att göra?[tard]

Hur gammal är du egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Hur gammal är du egentligen?

11.. men ska radera kontot nu så att jag är glömd, jag mår bara sämre efter det här så ser ingen anledning att inte försöka förtränga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räckte inte uppmärksamheten på fb? [n]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

FirstBiThenEmo:

11.. men ska radera kontot nu så att jag är glömd, jag mår bara sämre efter det här så ser ingen anledning att inte försöka förtränga det.

God idé. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

God idé.

hon fick den av mig(stolt[bigsmile])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luktar troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar bara detta av ren nyfikenhet, kan man skriva så "bra" som hon när man är elva? Minns inte hur bra jag var men min 10-åriga lillebror är inte ens i närheten av det, iofs är han dyslektiker.


   
SvaraCitera

FirstBiThenEmo:

11.

Där har du en bra grund att börja på.
Efter hur du uttrycker dig och skriver så verkar du vara rätt mogen. Men tolka det här rätt nu. Du är 11år, du ska inte syssla med något sexuellt. Därigenom så kan du lätt filtrera bort idioterna. En person som tar upp bh storlek och annat som kan kopplas till sex. Är inte någon som är värd att prata med. Folk som tar upp sånt med en så ung individ är rent utsagt en äcklig människa.

Du säger att du har problem i hemmet, sånt gör att man åldras fort psykiskt.
Men lugna ner dig lite och lev istället. Du är troligen bland de yngsta i sverige som känner sig är helt säker på sin sexualitet.

Som det skrivits. Radera kontot så känner ingen igen dig.
Tänk igenom vad huvudproblemet är och utgå ifrån att försöka fixa det.


   
SvaraCitera

secondchance:

Det hjälper inte att skriva av dig här!

för att citera Kent "det här är sverige, snälla gråt när ingen ser". Vad är det för fel med att göra en ANONYM tråd från en ANONYM användare på internet? Sticker det i dina ögon så mycket att du måste skälla ut ts?

Jag tycker det är bra att vara öppen, och om man mår dåligt så ska man prata ut. Visst, är nog bättre att prata ut med en utbildad människa istället för att öppna upp för sig inför en massa skitungar på um. Skärp er! Det är inge fel med att be om tips och råd och fråga om det finns folk i samma sits när man mår skit.[no-no]


   
SvaraCitera

easycure:

Skärp er! Det är inge fel med att be om tips och råd och fråga om det finns folk i samma sits när man mår skit.

hon sa ju nyss att ingen kan hjälpa henne att sluta skära sig, och har du kanske läst dem första två kommentarerna ? vad hjälper dem med? utan retas ....


   
SvaraCitera

secondchance:

hon sa ju nyss att ingen kan hjälpa henne att sluta skära sig, och har du kanske läst dem första två kommentarerna ? vad hjälper dem med? utan retas ....

Det är ju bara något hon säger, så känner ju alla som verkligen mått riktigt dåligt, och de första två kommentarerna hjälpte inte en skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som typiskt självskadebeteende och det gör mig orolig för du är bara elva år! Så ska man inte må då. Gå till BUP!!!!!!!!!!

Och snälla sluta fläka ut dig på internet det ger dig ju ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Folk som tar upp sånt med en så ung individ är rent utsagt en äcklig människa.

Om hon pratade om det på flashback så tvivlar jag på att de kände till hennes ålder med tanke på att det är 18-årsgräns där och ifall man upptäcks med att vara yngre så blir man bannad.


   
SvaraCitera

DU börja bli POSITIV sluta vara så NEGATIV stoooooooooooooooopp whit that! har läst nu det du skriver och det är ju du som trycker ner DIG SJÄLV . börja var lite positiv så ska du see allt blir så mycket bättre ! gör som "yesman" säg ja till allt ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BRIS! kanske..


   
SvaraCitera