Aviseringar
Rensa alla

Varför ogillar alla mig?


Ämnesstartare

annoyed:

Har insett att jag sänder ut vibbar av att jag är supersjälvständig och inte vill ha sällskap. Kanske du är likadan?

Hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Och folk tror att jag har aspergers? :s

Vem säger det menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Hur menar du?

Vet faktiskt inte riktigt vad jag menar. Bara att folk tycks uppfatta mig som distanserad och ovillig att skaffa nya vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Vem säger det menar du?

Människor i klassen.

annoyed:

Vet faktiskt inte riktigt vad jag menar. Bara att folk tycks uppfatta mig som distanserad och ovillig att skaffa nya vänner.

Mig med 🙁 Jag vet inte om det är i mitt utseende eller ej :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Mig med 🙁 Jag vet inte om det är i mitt utseende eller ej :s

Varför skulle det vara ditt utseende? Är du exceptionellt vacker eller har du två näsor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Varför skulle det vara ditt utseende? Är du exceptionellt vacker eller har du två näsor?

Haha. Tror kanske jag har något uttryck menar jag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

annoyed:

Varför skulle det vara ditt utseende? Är du exceptionellt vacker eller har du två näsor?

Att jag ser tråkig ut eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Tror kanske jag har något uttryck menar jag.

Ja, det är möjligt. För min del känns det som att alla andra i klassen så fort de bara kunde klickade ihop sig i grupper om två eller tre, och att jag blev "utanför" för att jag inte går runt och tänker "shit jag klarar mej inte utan kompisar". Att jag helt enkelt ser alldeles för bekväm ut med att vara själv så folk tror att jag inte skulle uppskatta sällskap [rolleyes] Din situation kanske är helt annorlunda dock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Människor i klassen.

Det var dumt av dem, de har ingen aning. Men du borde prata med psykolog, um kan inte hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det var dumt av dem, de har ingen aning. Men du borde prata med psykolog, um kan inte hjälpa dig.

Varför borde jag prata med psykolog? jag har inte aspergers.

annoyed:

Din situation kanske är helt annorlunda dock?

Ja, lite grann. Jag vill lära känna andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Varför borde jag prata med psykolog? jag har inte aspergers.

För att du verkar behöva det om man ska gå efter allt du skrivit på forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill prata med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag vill lära känna andra.

Prata med folk!! Haka på ett gäng som ska luncha på samma ställe som du, var artig utan att verka klängig.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Varför borde jag prata med psykolog? jag har inte aspergers.

För att du verkar vara lite ledsen, att gå dit har inget med aspergers att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

För att du verkar vara lite ledsen, att gå dit har inget med aspergers att göra.

Han var invandrare också. Jag vet inte om det har betydelse eller ej. Jag är ju ledsen. Han sa att han bara skämta. Skulle du uppskatta ifall någon skämta så med dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Han var invandrare också.

??[party]


   
SvaraCitera