Aviseringar
Rensa alla

Varför Oskuld ?


hur fan ska jag kunna veta varför du är oskuld?


   
SvaraCitera

Varför knullar du dem inte i fittan om du nu knullar dem i munnen?


   
SvaraCitera

Du har redan förlorat din oskuld.


   
SvaraCitera

Sthlmjohan:

Jag är en kille på 17 år som är oskuld. Jag har varit med antal tjejer och haft oralsex men sexet har aldrig blivit av

U don't have the game, braah[no-no]


   
SvaraCitera

Sthlmjohan:

Jag har varit med antal tjejer och haft oralsex men sexet har aldrig blivit av.

Får inte ihop det där.. [wink]


   
SvaraCitera

Jag undrar om du även delar ut oralsex?
Om inte, försök få till även det så blir det ett förspel.

Om du kommer vid förspelet, dvs vid avsugningen på ren svenska så ja då kanske det inte är så lätt att fortsätta.

Våga mer utan att vara fräck.


   
SvaraCitera

Varför har du så bråttom? Inga tjejer gillar desperata killar. Ostress


   
SvaraCitera

Sthlmjohan:

haft oralsex

Sthlmjohan:

oralsex

Sthlmjohan:

oskuld

Sthlmjohan:

sexet har aldrig blivit av

Does not compute.


   
SvaraCitera

Nachac:

Does not compute.

Han menade naturligtvis vaginalsexet.


   
SvaraCitera

Faktum är att du redan blivit av med oskulden. En sexuell akt med en annan är att bli av med oskulden. Fan, var glad! Du har fått en avsugning, det tog mig flera år efter jag blivit av med oskulden att få. Räcker inte det? Måste du riskera att göra någon på smällen bara för att få njutning? Jag lovar, avsugningar är oftast så sjukt mkt skönare ändå, du mår nog bäst av att fortsätta som du gör nu.


   
SvaraCitera

Memnoch:

En sexuell akt med en annan är att bli av med oskulden.

Räknas det om man bara haft kuken i munnen på en tjej i några sekunder?

Eller om man fått en icke fullbordad avrunkning?

Eller är möjligen "oskuld" bara ett idiotiskt begrepp utan någon som helst mening?


   
SvaraCitera

Oftast när man pratar om "akt" så är det en hel händelsekedja man syftar på, dvs lite mer som "några minuter", "intensivt runkande", osv. Beroende på hur avrunkningen gick till, så är det väl olika. Bara för att man inte fick utlösning, betyder det inte att "det inte var något", själva runkandet i sig är ju ändå en sexuell akt.

Om det mer är "smek utanför byxorna och några sekunders hudkontakt", så är det egentligen mestadels ett gränsfallsområde, men om det är mer av den "extremintima" varianten, utan att vara under någon längre period än några sekunder, så skulle jag nog påstå att det är frågan om att bli av med oskulden.

Enligt min åsikt, så är "oskuld" ett relativt idiotiskt begrepp. En som känner att det är viktigt, har en "viktig oskuld", men någon som desperat försöker bli av med den, eller någon som bara inte bryr sig tillräckligt för att varesig bli av med den, eller bevara den, anser jag inte har någon särskilt betydelsefull oskuld.

Menar, någon som verkligen INTE vill ge bort sin oskuld till någon som inte är viktig, har ju en oskuld den är rädd om, och det respekterar jag. Men någon som bara rycker på axlarna och konstaterar "jaha, jag är oskuld, so what?", eller någon som VILL bli av med den, "bara för att alla andra säger att man ska", anser jag inte har någon speciell oskuld att respektera på samma sätt (fast när man väl har sex med en sån oskuld ska man ändå vara försiktig.. det är skillnad på att inte ha respekt för oskulden, och att inte ha respekt för den som är oskuld..).

Skulle en tjej som är oskuld komma fram till mig och säga att hon vill bli av med oskulden, fast ändå att hon är rädd om den, så skulle jag inte hoppa i säng med henne precis hur som helst.. men skulle en tjej komma fram till mig och säga att hon är desperat ute efter att bli av med oskulden, och hon vill "bara få det gjort", så skulle jag inte bry mig om saker så som att "det ska vara perfekt för henne" eller tänka på ifall "jag är den rätta för henne". Vill hon inte bry sig om oskulden tilllräcklig, så.. då är det hennes eget ansvar.


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Inga tjejer gillar desperata killar.

Fattar fö öv inte varför folk verkar tro att man blir av med oskulden av oralsex bara för att det heter "sex" på slutet. Då skulle man ju lika gärna kunna inbilla sig att man kan bli gravid av oralsex också då man blir gravid av sex och oralsex slutar på "sex". Muppar.


   
SvaraCitera

Jag kontrar;
Jag fattar inte varför folk får för sig att man kan fortsätta vara oskuld efter man utfört sexuella handlingar. Det känns som om man försöker inbilla sig att "jag är ändå mammas gullegosse/pappas rara lilla flicka", och totalt oskyldig till allting, trots att man "snaskar kotte var och varannan natt".

Det har inte direkt med att ordet slutar på "sex", att göra, att man blir av med oskulden. Tvärtom, det heter ngt med "sex" på slutet, EFTERSOM det är en sexuell aktivitet.. och sexuella aktiviteter gör att man blir av med oskulden.

Edit; "Oskuld" syftar förövrigt på "oskyldig till sexuella handlingar". Kommer från den tiden då man ansåg att "sexuella handlingar är en synd", såvida man inte gör dem inom ett äktenskap, då. Och då var det allt som man gjorde i sexuell väg, något som gjorde att man blev av med oskulden.


   
SvaraCitera

Chauvinist:

Han menade naturligtvis vaginalsexet.

Ja, och jag antyder att det är synnerligen smalt att endast anse det som sex.


   
SvaraCitera