Aviseringar
Rensa alla

Varför påstås det ibland att de allra snyggaste killarna ofta är arroganta?


nja, tycker snarare att många av de "snyggaste" killarna är ytliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många av dom har för bra självförtroende. Men det är långt ifrån alla. Att säga att alla snygga killar är arroganta är som att säga att alla rysar super sig fulla i en ubåt ute i östersjön eller att alla amerikaner är överviktiga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: alla amerikaner är överviktiga...

det e ju så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Så en kille som ser superbra ut kan alltså stå och vänta på att bli uppraggad och bara tacka ja till dejter, och bocka av tjejer en efter en på det sättet?

i princip, dess personlighet spelar iaf en betydligt mindre roll jämfört med någon inte är snygg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

i princip, dess personlighet spelar iaf en betydligt mindre roll jämfört med någon inte är snygg. 

Men hur ska den killen kunna få flickvänner om han inte bryr sig om att anstränga sig på någon punkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Men hur ska den killen kunna få flickvänner om han inte bryr sig om att anstränga sig på någon punkt?

Han kan ju inte sitta i en djup granskog och  stirra i marken.. :s 

Men genom att fungera som en normal person så får den det mesta i sin väg..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de som själva tycker att de är snygga är nog så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Han kan ju inte sitta i en djup granskog och  stirra i marken.. :s 

Men genom att fungera som en normal person så får den det mesta i sin väg..

Skulle han få tjejer även om han var på ett fåtal lektioner, sen spenderade hela dagarna hemma eller ute snabbt enbart för att handla då?
jag menar, om han aldrig festade eller var särskilt social överhuvudtaget samt allmänt osäker och reserverad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97: Skulle han få tjejer även om

nej, det skulle han inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97: Skulle han få tjejer även om han var på ett fåtal lektioner, sen spenderade hela dagarna hemma eller ute snabbt enbart för att handla då?

Kanske om han kunde prata.

Tessan97: jag menar, om han aldrig festade eller var särskilt social överhuvudtaget samt allmänt osäker och reserverad?

Nae, men då hade han antagligen inte haft något större intresse för det heller. 


   
SvaraCitera

Tessan97: Skulle han få tjejer även om han var på ett fåtal lektioner, sen spenderade hela dagarna hemma eller ute snabbt enbart för att handla då?
jag menar, om han aldrig festade eller var särskilt social överhuvudtaget samt allmänt osäker och reserverad?

handlar din tråd om en specifik person? dina exempel blir mer och mer udda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför handlar alla dina trådar om killars utseenden?


   
SvaraCitera

Det är någonting med negativa fördomar mot snygga personer, killar som tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
Det är någonting med negativa fördomar mot snygga personer, killar som tjejer.

Mjo, stämmer det att folk ofta utgår ifrån att en snygg person ska vara social och självsäker, och sen uppfattar dem som kaxiga om de inte är sociala och tar kontakt med folk?
jag har hört några gånger att det tydligen brukar vara så


   
SvaraCitera

Tessan97:

Mjo, stämmer det att folk ofta utgår ifrån att en snygg person ska vara social och självsäker, och sen uppfattar dem som kaxiga om de inte är sociala och tar kontakt med folk?
jag har hört några gånger att det tydligen brukar vara så

Och även sämre funtade, av fördomarna att döma.


   
SvaraCitera