Aviseringar
Rensa alla

Varför prioriterar Miljöpartiet invandring före miljön?


Ämnesstartare

Som bekant så har Miljöpartiet sagt att dom vill vara
Sverigedemokraternas motpol och sagt att dom aldrig kommer att samarbete
med dom och att deras högsta prioritering är att se till att dom inte
får inflytande i svensk politik. Sviker dom inte sina väljare då? Jag
menar, 95% av deras väljare röstar väl på dom för att dom vill ha en
bättre miljö och sänkt koldioxidutsläpp?

Är det då rätt av MP att
låta övriga partier bestämma över miljöpolitiken och själva stiga åt
sidan bara för att Sverige ska fortsätta ha en hög invandring som sedan
leder till ännu högre utsläpp. Är det rätt mot deras väljare?Vill gärna höra vad en Miljöpartist har att säga.


   
Citera

Men det är ju viktigt att vara för en stor invandring i Sverige. Annars kommer median kalla dig för "en högerextrem, nazistisk, främlingsfientlig rasist". När Aftonbladet, Expressen och DN tillhör media eliten så är det politiskt självmord att kritisera invandringen. För de högsta hönsen inom median vill ha en stor invandring. Lite hyckleri då dom oftast bor i områden där bara massa rika vita människor bor Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe: Lite hyckleri då dom oftast bor i områden där bara massa rika vita människor bor

Det har du helt rätt i. Såna hycklare har jag noll repekt för. Sossar och sånt kan jag ändå förstå, för dom bor ju själva med problemen.


   
SvaraCitera

EnSnubbe: För de högsta hönsen inom median vill ha en stor invandring. Lite hyckleri då dom oftast bor i områden där bara massa rika vita människor bor Rullar ögonen

Precis! Många av de som förespråkar fri invandring har knappt satt sin fot i ett verkligt mångkulturellt område utan bor tryggt långt bort från mångkulturens alla konsekvenser och sociala problem. Hycklare utan dess like. 

När det gäller huvudfrågan för tråden så är anledningen till att miljöpartiet förespråkar invandring före miljön att miljöpartiet är ett genomidiotiskt parti från början till slut. Vi pratar alltså om partiet som vill miljöstraffbeskatta svenskar med flera miljarder vilket i slutändan kommer förbättra miljön överhuvudtaget. Vi pratar alltså om partiet som skrev att de ville göra om det svenska försvaret till ett "icke-våldsförsvar" som skulle möta angrepp med dialog och "icke-våld". Vi pratar alltså om partiet som på riktigt förespråkar fri invandring vilket skulle leda till oändligt stora kostnader och sociala problem som tillslut skulle förgöra hela Sverige. Ett idiotiskt parti kommer med idiotiska förslag, så enkelt är det.


   
SvaraCitera

Du hade mycket tråkigare taggar än Vehnk, dessutom är du sämre på att uttrycka dig i skrift. Det blir 2/5 ratatouilles till dig

30806_RecipeImage_620x413_ratatouille.jp30806_RecipeImage_620x413_ratatouille.jp

Men visst håller jag med dig i sakfrågan, MP är skit.


   
SvaraCitera

Bara för att SD är ett enfrågeparti >_>


   
SvaraCitera

MissAnox:
Bara för att SD är ett enfrågeparti >_>

Jag vet inte om du var ironisk nu eller om du på riktigt är så korkad och oinsatt i politik som du framstår.


   
SvaraCitera

MissAnox:
Bara för att SD är ett enfrågeparti >_>

Ursäkta? De kämpar för b.la rättigheten att säga negerboll. 


   
SvaraCitera

kukoxo:

Ursäkta? De kämpar för b.la rättigheten att säga negerboll. 

Hahaha, bra där! Tumme upp


   
SvaraCitera

NiklasW: Jag vet inte om du var ironisk nu eller om du på riktigt är så korkad och oinsatt i politik som du framstår.

Var inte ironisk, men använde mig av en retorisk överdrift.


   
SvaraCitera

kukoxo: Ursäkta? De kämpar för b.la rättigheten att säga negerboll.

Ja jo och rätten att inte hyra ut bilar åt romer. Vi får inte negligera vita mäns rättigheter.


   
SvaraCitera

MissAnox:

Ja jo och rätten att inte hyra ut bilar åt romer. Vi får inte negligera vita mäns rättigheter.

Mm man måste försvara den mest utsatta gruppen.  Stackarna


   
SvaraCitera

MissAnox:

Var inte ironisk, men använde mig av en retorisk överdrift.

I vilket fall som helst stämmer det inte. SD är inget enfrågeparti, inte ens det minsta. Läs själv SDs partiprogram: http://sverigedemokraterna.se/var-politik/var-politik-a-till-o/


   
SvaraCitera

MissAnox:

Ja jo och rätten att inte hyra ut bilar åt romer. Vi får inte negligera vita mäns rättigheter.

Kommer nog gälla vita kvinnor också ska du se..


   
SvaraCitera

NiklasW: I vilket fall som helst stämmer det inte. SD är inget enfrågeparti, inte ens det minsta. Läs själv SDs partiprogram

Anhöriginvandring
Arbetskraftinvandring
Arbetsmarknad  -  "helt ansvarslös invandringspolitik"
Bistånd
Flyktinghjälp
Flyktingmottagande i kommunerna
Halalslakt
Hemspråk - "Att lära sig ett annat modersmål motverkar assimileringen in i det svenska samhället."
Illegal migration
Instegsjobb
Integration
Invandring
Kulturpolitik - kritiserar "ambitionen att stadigt förstärka kulturlivets mångkulturella prägel"
Mångkultur
Svensk kultur
Terrorism


   
SvaraCitera