Aviseringar
Rensa alla

Varför så mycket tänkande kring sex?


Ämnesstartare

Image

Image

Image

Image

Varför är det så mycket tankar kring sex, om hur det bör vara, inte bör vara? Har varit, inte har varit? Vad som kan gå rätt, vad som kan gå fel? Vad som krävs? Vad som är bra och dåligt?


   
Citera
Ämnesstartare

mmh varför bryr vi oss inte lika mycket om mat..
tänk om alla gick å strippklubb för mat typ sitter o dreglar ihop medan en skinkbit sakta skärs i bitar eller ett lock sakta lyfter sig o uppenbarar en hummer under.. o sen betalar för det för att njuta av att känna aptiten o hungern o kunna dregla lite..assåååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Fotograf: jag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Varför är det så mycket tankar kring sex, om hur det bör vara, inte bör vara?

För att sex har sedan länge varit ett tabubelagt område som alltid varit lite "fult". Ofta rotar sig traditionsenliga syner i religion och där inom religion är det mycket tankar kring hur och vad man får göra.

Sedan är väl den sexuella driften hos människan en stor kraft, vilket då bäddar för att det för ett relativt stor inflytande i våra tankar.


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

mmh varför bryr vi oss inte lika mycket om mat..tänk om alla gick å strippklubb för mat typ sitter o dreglar ihop medan en skinkbit sakta skärs i bitar eller ett lock sakta lyfter sig o uppenbarar en hummer under.. o sen betalar för det för att njuta av att känna aptiten o hungern o kunna dregla lite..assåååå

Finns en bättre version. Kallas resturant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svanen96:

Finns en bättre version. Kallas resturant.

Du var mig en intelligent fan.


   
SvaraCitera

dazed:

Du var mig en intelligent fan.

Tackar ödmjukast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svanen96:

Finns en bättre version. Kallas resturant.

mje inte alls samma, där äter man maten, det motsvarar en bordell.


   
SvaraCitera