Aviseringar
Rensa alla

Varför ser jag ingen förändring?


Ämnesstartare

Jo, jag har tränat thaiboxning i snart 4 år men sedan två år tillbaka har jag kompletterat det med styrketräning i syfte att växa lite på brädden, skaffa lite svällande muskler osv..

Min största prioritet har varit brösten men det har även varit den största besvikelsen då de är nästan lika små och obefintliga som alltid!

Varför, vad gör jag för fel?

Jag tränar (förutom thaiboxningen) brösten i bänkpressen varannan dag och då ser det ut som så:

1. 3 set x 10 rep x 68kg
2. 3 set x 8 rep x 73kg
3. 3 set x 5 rep x 78kg
4. 3 set x 4 rep x 83kg

Men inget händer! Har jag nått min gräns? Är steroider den enda utvägen?

Ps. Bilden är för tillfället borttagen, kommer med en bättre imorgon!

MvH kirgizistan!

ÄNDRAT 2009-05-18 12:08

ÄNDRAT 2009-05-18 12:08

DSC00166.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Bilden

Look at them titties! Pierca dem och sluta klaga, du har inget att skämmas för på tuttfronten, baby!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Look at them titties! Pierca dem och sluta klaga, du har inget att skämmas för på tuttfronten, baby!

GEIF TIPS OR STFU!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

GEIF TIPS OR STFU!

[blush] större tits: börja käka p-piller, bli gravid, ät mer mat(!), drick mer vatten. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

[blush] större tits: börja käka p-piller, bli gravid, ät mer mat(!), drick mer vatten. 😀

Hahah! Good one!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ser din kost ut då? Ligger du på energiöverskott? Intar du protein eller fria aminosyror innan och efter träning?

Sedan tycker jag att det känns lite väl mycket att träna tuttarna så mycket som varannan dag, nervsystemet blir lätt slitet då, fast det beror ju på hur hårt du tränar iofs, iaf bra att du varierar repsantalet.

Men sedan så är det ju väldigt mycket genetiskt också vilka muskelgrupper man har lätt respektive svårt att bygga, inte för att jag tycker dina bröst ser underutvecklade ut men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Hur ser din kost ut då? Ligger du på energiöverskott? Intar du protein eller fria aminosyror innan och efter träning?

Min kost är det inget fel på. Den är välbalanserad osv.
Vad gäller protein så ja, alltid.

svartarosen:

Sedan tycker jag att det känns lite väl mycket att träna tuttarna så mycket som varannan dag, nervsystemet blir lätt slitet då, fast det beror ju på hur hårt du tränar iofs, iaf bra att du varierar repsantalet.

Jag har ju testat att träna mer sällan men det gav inget resultat heller.

svartarosen:

Men sedan så är det ju väldigt mycket genetiskt också vilka muskelgrupper man har lätt respektive svårt att bygga, inte för att jag tycker dina bröst ser underutvecklade ut men...

Jo, det har jag tänkt på också men min äldre bror har riktigt maffiga pattar så jag förstår inte hur det kommer sig att jag har dessa små pluttar då jag tränar mer och äter bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Min kost är det inget fel på. Den är välbalanserad osv.
Vad gäller protein så ja, alltid.

Är du säker på att du ligger på energiöverskott då?

Sedan så hämmar ju konditionsträning muskeltillväxten också, om du nu kör väldigt mycket sådant så kan det vara en anledning.

kirgizistan:

Jo, det har jag tänkt på också men min äldre bror har riktigt maffiga pattar så jag förstår inte hur det kommer sig att jag har dessa små pluttar då jag tränar mer och äter bättre.

Tja, att han är äldre lär ju vara en anledning iaf? Om han nu tränar vill säga. Att bygga muskler tar tid vet du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och btw, du tränar väl hela kroppen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Och btw, du tränar väl hela kroppen?

Jodå, jag kör hela kroppen och tränar även konditionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill se tuttar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Saknar bild.

kebu12:

Vill se tuttar[blush]

Slänger upp den gamla så länge.


   
SvaraCitera

Ät!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loffapoffa:

Ät!

Äter som fan!


   
SvaraCitera