Aviseringar
Rensa alla

Varför??!


Sonya
Ämnesstartare

har överdoserat på alvedon (500mg) åtminstone 4 gånger den här månaden och ingeting händer?? Första gången tog jag 12 st, andra 10, tredje 25 st och fjärde 35 st under några min eller så. Varf händer inget?? ;( ;( räknade ut att en dödlig dos för mig är 21 st... och det stämmer inte? ;(((( ;O 


   
Citera

Undra hur dina inre organ mår av det


   
SvaraCitera

Fråga på apoteket.


   
SvaraCitera

alltså, du kan käka 600 alvedon utan att dö.
möjligtvis tar din lever lite stryk då. 


   
SvaraCitera

stereo total:
alltså, du kan käka 600 alvedon utan att dö.
möjligtvis tar din lever lite stryk då. 

Paracetamol?


   
SvaraCitera

FruLiten:

Paracetamol?

vad ? 


   
SvaraCitera

stereo total:
alltså, du kan käka 600 alvedon utan att dö.
möjligtvis tar din lever lite stryk då. 

man kan skjuta sig i huvudet utan att dö också. tror rentav att risken att dö är mindre av att skjuta sig i huvudet än att trycka i sig 600 alvedon.


   
SvaraCitera

stereo total: alltså, du kan käka 600 alvedon utan att dö.

Ska vi slå vad?Galen


   
SvaraCitera
Kudhos

Sonya:
har överdoserat på alvedon (500mg) åtminstone 4 gånger den här månaden och ingeting händer?? Första gången tog jag 12 st, andra 10, tredje 25 st och fjärde 35 st under några min eller så. Varf händer inget?? ;( ;( räknade ut att en dödlig dos för mig är 21 st... och det stämmer inte? ;(((( ;O 

Alvedon är för snällt för att kunna överdosera. Din lever hatar dig nog eftersom det är den som försöker smälta skiten. Du borde sluta innan du förstör din lever.


   
SvaraCitera
mynona

det där fungerar inte. Det enda som händer är att du får problem med levern som försämrar din livskvalitet ännu mer, som om det inte vore illa nog redan som det är


   
SvaraCitera
reben

kmr ta lång lång lång tid o smärtsamt blire


   
SvaraCitera

du riskerar att få skrumplever och dö plågsamt, men det kommer inte gå fort. 


   
SvaraCitera

Sonya: har överdoserat på alvedon

Kära Sonya, det voro mig en stor ära att tilldelas historien om dessa demoner du har stött på, vad jag hoppas finna är en förståelse för just en sådan upplevelse för att sedan själv kunna försvara mig emot en sådan händelse som jag utan tvivlan kommer att stöta på, som ett erbjudande till dig för att ytterligare tilltala den viljan som kan tänkas befinna sig inom dig att dela denna historiaarrow-10x10.png med mig äro sannerligen en historia om en demon jag själv har lärt känna.
En sådan demonarrow-10x10.png sägs vara en av de starkaste, och den som aldrig stött på en sådan kan finna en viss svårighet att försöka greppa dessa koncept utan att gripas av panik som tilltalar ens tvivel på hurvid man är galen eller icke.
En Sådan demonarrow-10x10.png har sedan länge I EUROPA gått under det fruktade namnet Succubus, Eller Incubus beroende på KÖN.
EN SÅDAN Demon livnär sig på en människas lust att följa sina sexuella behov, en sådan demon byter en sexuell upplevelse emot tillstånd att göra entre i människans kropp.
VAd jag hoppas på är inte att förmedla allt av vad en sådan demon livnär sig på eller vart den kommer ifrån just nu, vad jag hoppas dela med dig är en insikt av hur det känns att acceptera en sådan demon in i sitt liv.

Vad som utifrån ser ut som en frisk kropp förpestas och tar del av en värld som sedan innan är en okänd där INGEN kan hjälpa en utom en själv, vad som börjar falla en tilltalande är att göra stora ageranden emot problemet, detta problemet är dock inte alltid vad man tror, och människor man älskar kommer till skada.

Förblindad, rånad på ens känsla av självrespekt, rånad på sin känslaa av att man är värdig att finnas, rånad på tillit.
Denna verklighet är sannerligen en som inte är värd attskriva under kontraktet på.
Vad säger kontraktet?
Byt ut all din fokus, all din kreativitet, alla dina vänner EMOT SEXUELLA UPPLEVELSER.
Ja__        Nej___


   
SvaraCitera

Vi hoppas förstås att dina självmordstankar inte är allvarligt menade. Om de ändå är det, och du känner att du vill prata med någon, föreslår vi att du ringer Nationella Hjälplinjen på nummer 1144. De erbjuder psykologisk hjälp och de som svarar är socionomer, psykologer och psykiatrisjuksköterskor med erfarenhet av att ge stöd. Behöver du akut hjälp, ring 112.


Låser tråden då vi inte har möjlighet att hålla koll på den just nu och inte vill riskera ogenomtänkta och opassande inlägg från andra medlemmar.


   
SvaraCitera