Aviseringar
Rensa alla

varför ska jag behöva anmäla samma sak femhundra ggr


Ämnesstartare

jag förstår inte varför ni låter triggande trådar om ätstörda beteenden vara kvar

har ni någon förståelse för att det kan vara jobbigt?


   
Citera

Tycker det är dumt att förbjuda folk att prata om sina ätstörningar. Det är också dumt att det inte, vad jag vet, går att blockera vissa trådar från att synas. Man kunde väl blockera forumdelar förr för att inte behöva se saker som är triggande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker inte att tips om hur man kräker och bantar ska få finnas här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: t tips om hur man kräker

Detta kan ju dock rädda liv om man har svalt något man inte borde.. 
Men i kategorin ätstörningar, självfallet inte!! 


   
SvaraCitera

amsi:
jag tycker inte att tips om hur man kräker och bantar ska få finnas här.

Nej. Såklart inte. Trodde du syftade på trådar om ätstörningar i allmänhet. Om du bara syftade på trådar med tips om hur man kan gå till väga så håller jag med till fullo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glitterbomb:

Nej. Såklart inte. Trodde du syftade på trådar om ätstörningar i allmänhet. Om du bara syftade på trådar med tips om hur man kan gå till väga så håller jag med till fullo!

bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ett dilemma just nu. Vi jobbar på det.


   
SvaraCitera

Så länge det inte är thininspiration är ju trådarna okej.


   
SvaraCitera

Fingerprints:
Det är ett dilemma just nu. Vi jobbar på det.

Hur kan det vara ett dilemma? Vad är det som väger mot ett borttagande av sådana trådar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glitterbomb:

Hur kan det vara ett dilemma? Vad är det som väger mot ett borttagande av sådana trådar?

 För mig är det om personen som exempelvis kräks upp sina måltider behöver skriva av sig om det och få råd och tips att sluta. Man kanske behöver någon som säger, "Hallå,  det du håller på med är idioti".


   
SvaraCitera

Fingerprints:

 För mig är det om personen som exempelvis kräks upp sina måltider behöver skriva av sig om det och få råd och tips att sluta. Man kanske behöver någon som säger, "Hallå,  det du håller på med är idioti".

Ja. Men tror inte det var sådana trådar som Amsi tyckte skulle tas bort. 

amsi: jag tycker inte att tips om hur man kräker och bantar ska få finnas här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Så länge det inte är thininspiration är ju trådarna okej.

är du seriös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni ska i alla fall veta att detta är något ingen av oss moderatorer tar lätt på. Vi pratar om det och försöker lösa det på bästa sätt. Vi uppskattar anmälningar på inlägg ni anser triggande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Ni ska i alla fall veta att detta är något ingen av oss moderatorer tar lätt på. Vi pratar om det och försöker lösa det på bästa sätt. Vi uppskattar anmälningar på inlägg ni anser triggande. 

bra, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför du/ni ska anmäla samma sak?
För att det kommer upp nya trådar om det. Vi är inte alltid inne och ser det. Även om vi är inne så är det inte som att vi ständigt söker efter fel som vi kan åtgärda.
Jag brukar sällan se dessa trådar innan de eventuellt blir låsta t.ex och då kan de ha varit uppe ett bra tag redan.


   
SvaraCitera