Aviseringar
Rensa alla

Varför ska man gå efter utseende?!? är det inte lite väl onödigt?


Leijonsparf: nej.

Tack.


   
SvaraCitera

Leijonsparf: nej.

så är det för mig iaf men stämmer inte för alla då^^


   
SvaraCitera

Jag skyller på samhället men man har ju förståelse och försöker bortse från att döma på det viset, vilket brukar fungera om personen i frågan inte är dumihuvudet då använder man deras fel som vapen emot dem själva. Det är inte rätt men att har rätt har inte till saken att göra utan med ilska, hat man behöver liksom inte gå djupare för att hitta "vapen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Jag skyller på samhället men man har ju förståelse och försöker bortse från att döma på det viset, vilket brukar fungera om personen i frågan inte är dumihuvudet då använder man deras fel som vapen emot dem själva. Det är inte rätt men att har rätt har inte till saken att göra utan med ilska, hat man behöver liksom inte gå djupare för att hitta "vapen"

Sant, Förlåt att jag svarar förrns nu. Jag följde inte mitt inlägg men bättre sent än aldrig 😉


   
SvaraCitera

Håller inte helt med. Visst det är personligheten som är det viktiga, men det är utseendet som gör det första intrycket. Om man ser bra ut och beter sig trevligt får man ett bra första intryck. Så jag säger att det är både utseendet och personligheten som är det viktiga. Det är vad jag tycker:)


   
SvaraCitera

finns psykologi bakom det där (som vanligt) bra gener ni vet 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattevine:
Håller inte helt med. Visst det är personligheten som är det viktiga, men det är utseendet som gör det första intrycket. Om man ser bra ut och beter sig trevligt får man ett bra första intryck. Så jag säger att det är både utseendet och personligheten som är det viktiga. Det är vad jag tycker:)

Det håller jag med om! Sen är ju utseendet viktigt också men det är ju inte allt som du säger Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
finns psykologi bakom det där (som vanligt) bra gener ni vet 😉 

Aah precis Cool


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Det håller jag med om! Sen är ju utseendet viktigt också men det är ju inte allt som du säger Glad

Precis! 🙂


   
SvaraCitera
Draug

utseende är allt i dessa tider tyvärr. människor ser oftast inte längre än till det yttre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
utseende är allt i dessa tider tyvärr. människor ser oftast inte längre än till det yttre.

Inte alla men typ alla. Det är väldigt tråkigt tycker jag! :/


   
SvaraCitera

ha ha gå på andra sortteringen dåTröttlosser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*******:
ha ha gå på andra sortteringen dåTröttlosser.

Du kan va en loser.

Jag bryr mig mer om andra även fast man inte är snygg och hur omtänksam är dd? Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
tack GladMycket glad

🙂


   
SvaraCitera
GraGo

Det är jävligt svårt att bara tänka bort utseendet och fokusera på personen, tyvärr.


   
SvaraCitera