Aviseringar
Rensa alla

varför skapar man en tråd där man ser diskussionen komma


Lounge
Ämnesstartare

när man eg. inte har någon lust att diskutera utan vara kreativ

hur sliter man sig ifrån diskussioner??


   
Citera

jag vet hur det är haha, händer mig skitofta. 🙁

brukar diskutera tills jag är helt urholkad som person och klockan är så mycket/lite att jag har förlorat möjligheten att göra något bra av nästkommande dag.  :C

(har en massa trådar att svara i ska göra det snart!, försöker äta kvällsmat :c)


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Rävpojken:
jag vet hur det är haha, händer mig skitofta. 🙁

brukar diskutera tills jag är helt urholkad som person och klockan är så mycket/lite att jag har förlorat möjligheten att göra något bra av nästkommande dag.  :C

(har en massa trådar att svara i ska göra det snart!, försöker äta kvällsmat :c)

eller hur.. verkligen ett tidsfördriv. men ska fan bryta mig loss snart!!!


   
SvaraCitera

Lounge: eller hur.. verkligen ett tidsfördriv. men ska fan bryta mig loss snart!!!

det är ett mycket bra tidsfördriv i förhållande till vad man annars kan ägna sig åt iaf.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Rävpojken: det är ett mycket bra tidsfördriv i förhållande till vad man annars kan ägna sig åt iaf.

nedvärderar du mitt skapande av en korg av en gammal klänning?? ska fortsätta med det nu, ciao


   
SvaraCitera

Lounge: nedvärderar du mitt skapande av en korg av en gammal klänning?? ska fortsätta med det nu, ciao

nej det kan också vara bra, menar bara att det är bättre att aktivt tänka och fundera osv än att t.ex. glo på tv


   
SvaraCitera